مدیر اداره تبلیغات اسلامی دره شهر از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 10 مسجد این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۴۰۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 11 April 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام منوچهر رئیسی مدیراداره تبلیغات اسلامی دره شهر گفت: ایام اعتکاف فرصتی برای خودسازی و نگرشی دوباره به اعمالی است که انسان انجام داده است.

 

وی اعتکاف را فرصت مناسبی برای دوری از زندگی مادی و راز و نیاز با خداوند دانست واظهار کرد: برگزاری این آیین ها فرصت بیشتری برای حضور پررنگ تر جوانان را در این مکان ها فراهم می سازد.

 

 

رئیسی اشاره به افزایش 30 درصدی مساجد دره شهر برای مراسم اعتکاف، افزود: سال گذشته 700 نفر درپنج مسجد شهری و روستایی در این شهرستان معتکف شدند.

 

وی با بیان اینکه امسال 10 مسجد برای برگزاریی این آیین مذهبی در دره شهر آماده شده است تصریح کرد: در صورت افزوده شدن به تعداد معتکفین، بر آمار مساجد برگزارکننده آیین اعتکاف افزوده می شود.

 

رئیسی از جمله برنامه های آیین اعتکاف را سخنرانی علما، جلسه پرسش و پاسخ به سوالات دینی، مراسم زیارت عاشورا، قرائت قرآن کریم و ادعیه، برگزاری دعای ام داوود، مرثیه سرایی و برپایی نماز جماعت دانست.

 

وی اظهارکرد: علاقمندان می توانند برای ثبت نام و حضور در مراسم اعتکاف به سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان مراجعه کنند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی دره شهر خاطر نشان کرد: همچنین علاقمندان در مراکز دانشجویی نیز به نهاد مقام معظم رهبری و مراکز دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش می توانند ثبت نام را انجام دهند.

 

آیین اعتکاف روزهای سه شنبه22 تا پنجشنبه 24 فروردین ماه در مساجد سراسر کشور برگزار می شود.

 

منبع:سیمره خبر
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار