جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: دفاع مقدس دستاوردهای بسیاری برای انقلاب داشت اما مهم‌ترین آن انسان‌سازی بود به طوری که امروز مقاومت ملت ما الگویی برای تمام انسان‌های آزادیخواه جهان شده است.
کد خبر: ۴۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 28 May 2015
سردار اسماعیل قاآنی در محل اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: روحانیون همواره نقش پررنگی در پیروزی انقلاب و پس از آن در دوران هشت سال دفاع مقدس داشته‌اند و در حقیقت باید گفت که هرگاه روحانیون وارد عرصه شده‌اند کارها سامان گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه قدس با تاکید بر اینکه نقش روحانیت مختص یک دوره و یا زمان نیست، افزود: با وجود اینکه بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان با عراق برای تجاوز به خاک ایران همدست شده بودند اما رشادت‌های جوانان این مرز و بوم تمام دسیسه‌های آنها را برهم زد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس دستاوردهای بسیاری برای انقلاب داشت اما مهم‌ترین آن انسان‌سازی بود به طوری که امروز مقاومت ملت ما الگویی برای تمام انسان‌های آزادیخواه جهان شده است.

سردار قاآنی یادآور شد: امروز کشورهای مظلوم جهان با داشتن کمترین امکانات در برابر استکبار ایستاده‌اند و اجازه دخالت و نفوذ آنها را نمی‌دهند که این موضوع از پیروی از گفتمان امام (ره) منشأ می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر دین شکل گرفته است، اظهار داشت: اینکه امروز آمریکا و هم‌پیمانانش در برابر ما عاجز شده‌اند به دلیل روحیه انقلابی و دین‌مداری ملت ایران است.

وی تصریح کرد: وزیر سابق امور خارجه آمریکا در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای خود به این موضوع اذعان کرده بود که بزرگ‌ترین مشکل وی در دوران وزارت ایران بوده است و این موضوع از معنویت ملت ایران منشأ می‌گیرد که مستکبران را در برابر کشور به ستوه آورده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار