فرماندار قوچان گفت: تعداد واحدهای مسکن مهر قوچان یک هزار و 640 واحد بوده که 600 واحد آن دارای پیشرفت 80 درصدی و یک‌هزار واحد آن بلاتکیلف است.
کد خبر: ۴۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 28 May 2015
علیرضا قامتی در حاشیه بازدید قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از پروژه مسکن مهر قوچان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه مسکن مهر قوچان در سال 89 با یک هزار و 640 واحد در زمینی به مساحت 34 هکتار کلید خورد که به دلیل جانمایی نامناسب و شرایط نامطلوب منطقه‌ای شاهد وقوع سیل و از بین رفت فوندانسیون‌ها بودیم.

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از اقشار کم درآمد جامعه در این پروژه ثبت نام کردند، گفت: امروز سهم آورده متقاضی بین 33 تا 35 میلیون تومان برآورد شده که قرار بود دولت میزان تسهیلات را از 25 به 30 میلیون تومان افزایش دهد.

قامتی با اشاره به این موضوع که از یک هزار و 640 واحد تاکنون 600 واحد دارای پیشرفت 80 درصدی و آماده تحویل هستند، تصریح کرد: یک‌هزار واحد بلاتکلیف در مسکن مهر قوچان وجود دارد که 588 واحد کمتر از 10 درصد و مابقی تا 32 درصد پیشرفت کرده و در همان حال باقی مانده‌اند.

وی با یادآوری این موضوع که بضاعت مالی بسیاری از افراد پایین بوده و نیازمند کمک هستند، بیان کرد: هنوز افزایش وام مسکن مهر برای متقاضیان قوچانی صورت نگرفته و واحدهای مسکن مهر قوچان از نظر کیفیت و زیبایی دارای جایگاه ممتازی هستند.

فرماندار قوچان با بیان این مطلب که اکثر واحدهای مسکن مهر در شهرهای دیگر بین 30 تا 40 واحدی بوده اما واحدهای قوچان 4 تا 6 واحدی است، گفت: اگر وزارت مسکن و شهرسازی یک سوم هزینه ساخت مدرسه، کلانتری، واحدهای بهداشتی و مسجد را در مسکن مهر قوچان تقبل کند شهرستان نیز دو سوم دیگر را هزینه می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار