در بازدید از مناطق زلزله‌زده فریمان مطرح شد؛
آیت ا... علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی به همراه سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) و هیئت همراه از مناطق زلزله زده سفیدسنگ فریمان بازدید کردند.
کد خبر: ۴۰۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 12 April 2017
به گزارش تابناک از خراسان رضوی ،  آیت ا... سید احمد علم الهدی روزگذشته با حضور در جمع مردم حادثه دیده روستای دوقلعه براشک فریمان با ابلاغ سلام گرم و پیام مقام معظم رهبری به مردم انقلابی و شهیدپرور این خطه، خطاب به روستاییان اظهارکرد: دغدغه حضرت آقا برای رفع سریع مشکلات شما بسیار زیاد است، لذا هدف از این حضور پیگیری و جویا شدن از مشکلات مردم حادثه دیده و رفع آن است.
آیت ا... علم الهدی افزود: فردا(امروز) در هفتمین روز از وقوع این حادثه ناگوار، با حضور جمعی از مسئولان استان کلنگ احداث منازل مسکونی جدید مردم زلزله زده به زمین می خورد و امیدواریم هر چه سریع تر شاهد ساخت این منازل باشیم.  
وی در ادامه از اختصاص 10 میلیارد ریال به منظور کمک به ساخت و ساز منازل حادثه دیدگان درمناطق زلزله زده از سوی مقام معظم رهبری  خبر داد و افزود: 5 میلیون تومان وام بلاعوض از حساب 100امام(ره) به منظور تسریع در عملیات ساخت و ساز و 2میلیون تومان برای تهیه لوازم منزل به هر خانواده روستایی داده می شود.
امام جمعه مشهد همچنین گفت: 3میلیارد ریال نیز توسط شهرداری مشهد برای سرعت بخشیدن به ساخت منازل زلزله زدگان به زودی اختصاص می یابد. شایان ذکر است در این بازدید رستمی ، دهیار روستا و خسرودوست، مسئول بهداشت روستا به بیان مشکلات روستاییان حادثه دیده پرداختند و کمبود حمام، سرویس بهداشتی و ماشین یخچال دار را از جمله مشکلات اهالی بیان کردند که مقرر شد به زودی این مشکلات توسط مسئولان مربوطه رفع شود.
حسن اصغری- خراسان رضوی
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار