غلامرضا رضایی در گفتگو با تابناک:
سرپرست سازمان آتش نشانی استان کرمانشاه گفت: مانور آمادگی در برابر حوادث احتمالی در ساختمانهای مرتفع با احتمال وقوع حادثه حریق در ساختمان در * شهرک پردیس* توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه به اجراء در آمد.
کد خبر: ۴۰۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 13 April 2017
غلامرضا رضایی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: این مانور با سناریو از پیش تعیین شده توسط سرپرست سازمان آتش پاد غلامرضا رضایی و سایر مسئولین آتش نشانی بدون اطلاع نیروهای عملیاتی این سازمان اجراء شد.

وی با بیان اینکه  مهمانانی نیز جهت بازدید از نحوه اجرای مانور فوق دعوت و حضور داشتند، افزود: مهندس رضایی شهردار کرمانشاه مدیر کل دفتر شهری استانداری*  مهندس لادن هاشمی*  و سایر مسئولین اجرایی استان در این مانور حضور داشتند.

 سرپرست سازمان آتش نشانی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این مانور نیروهای عملیاتی در مناسب ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر و پس از اطفاء حریق فرد به ظاهر مصدوم که دچار حادثه شده بود بوسیله نردبان امداد و نجات از ارتفاع ساختمان به پایین از ساختمان منتقل شدند.

رضایی گفت: دراین مانور مصدومان پس از امداد ونجات توسط نیروهای مرکز فوریتهای پزشکی اورژانس جهت مداوا پس از امداد ونجات در مناسب ترین زمان  به بیمارستان انتقال داده شدند، 

او در پایان گفت:  در این مانور 2 دستگاه خودرو اطفایی و 2 دستگاه خودرو نجات به همراه ۲۰ تن  از نیروهای امدادی حضور داشته، که  آمادگی لازم را برای امداد و نجات افراد در برابر حادثه ی احتمالی آتش سوزی، را به دست آوردند.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار