مسئول کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان بردخون از تشکیل کلاس‌های تابستانی با عنوان اردوهای یادگیری در بردخون خبر داد.
کد خبر: ۴۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴ 29 May 2015
تابناک بوشهر: معصومه حسینی پیش از ظهر امروز در نشست اوقات فراغت بردخون اظهار داشت: امسال  کلاس‌های تابستانی را به نام اردوهای یادگیری تشکیل  می‌دهیم.

وی حضور پسران را در این این نوع برنامه‌ها کمرنگ تر از دختران دانست و گفت: برای بهبود این امر نیازمند اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به خانواده‌ها هستیم.

در ادامه مسئول مجتمع فرهنگی هنری بردخون بابیان کمبود امکانات و فضای نامناسب، بیان کرد: امروزه باید فعالیت‌هایی مطابق با خواسته نسل جدید داشته باشیم چراکه روش‌های قدیمی جوابگوی آنان نیست که وجود تجهیزات امروزی در مراکز فرهنگی و ورزشی بسیار ضروری است.

نامجو زحمتکش، بر مشارکت همه ادارات و نهادها در فعالیت‌های  تابستانی تأکید کرد و گفت: مراکز باید کلاس‌هایی در جهت فعالیت خود داشته باشند و با برنامه‌ریزی  مناسب برای غنی‌سازی و هدفمندی فعالیت‌ها تلاش  کنند.

معاون شهردار بردخون نیز اظهار داشت: فرزندان سرمایه‌های ارزشمند شهر و کشور هستند به همین منظور باید برای ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در منطقه توجه کنیم.

محمدجواد عاشوری با بیان اینکه قبل از این مراکز فرهنگی فعالیت زیادی  داشتند، افزود: بسیاری از مراکز فرهنگی  فرسوده و غیرکاربردی هستند که جذابیت زیادی برای نسل امروزی ندارد و نیاز به نوسازی و توجه به امکانات و تجهیزات آن‌ها وجود دارد تا بار دیگر شاهد حضور مشتاقان و کسب مقام‌های کشوری در این مراکز باشیم.

عاشوری اضافه  کرد: شهرداری آماده احداث و راه‌اندازی مراکز ورزشی نظیر چمن مصنوعی است اما به دلیل  کمبود زمین و عدم مجوز توسط  منابع طبیعی و محیط‌زیست، امکان چنین کاری وجود ندارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار