مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی:
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی گفت: تعداد سامانه های ثبت تخلف سرعت و محورهای مجهز به تردد شمار در خراسان رضوی در سال گذشته نسبت به مدت مشابه قبل از آن افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۰۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 17 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از ابراهیم نصری با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت بر نظارت هوشمند و الکترونیک، تعداد سامانه های ثبت تخلف سرعت و دوربین های تردد شمار در محورهای خراسان رضوی در سال های گذشته افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در پایان سال ۹۴ تعداد سامانه های ثبت تخلف سرعت در خراسان رضوی ۵۲ سامانه بود، ادامه داد: در مدت مشابه در سال ۹۵ این تعداد به ۱۰۳ سامانه افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی افزود: همچنین در سال ۹۴، ۹۶ محوربه دستگاه های تردد شمار مجهز بودند که در پایان سال ۹۵ نیز این تعداد به ۱۱۰ محور رسید.

وی تعداد تلفات جاده ای در خراسان رضوی را در سال ۹۴، ۸۸۰ نفر اعلام کرد و گفت: این آمار تا پایان بهمن ماه سال ۹۵ با کاهش ۲۲ درصدی همراه بوده و به ۶۸۶ نفر رسید.

نصری در خصوص تعداد مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی در دوران دو دولت متوالی اخیر عنوان کرد: در پایان دولت دهم تعداد ۲۳ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی کار خدمت رسانی به زائران حضرت رضا(ع) را برعهده داشته اند که این تعداد در سال ۹۵ با رشد چشمگیری به ۳۲ مجتمع افزایش یافت.

وی درباره رتبه بندی استان ها از نظر دارا بودن مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی تصریح کرد: استان اصفهان با ۴۱ مجتمع رفاهیدارای رتبه اول است و استان های کرمان، خوزستان، مازندران و فارس هریک با ۳۴ مجتمع رفاهی و تهران نیز با ۳۳ مرکز رفاهی در رتبه های دوم تا سوم این دسته بندی قرار می گیرند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی ابراز کرد: در سال ۹۶ با بهره برداری از ۱۸ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و واحدهای در دست ساخت در خراسان رضوی امیدواریم این استان نیز در رده بندی استان ها از این لحاظ رشد قابل توجهی داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار