ابلاغ اولین پروژه مشارکتی شهرداری مشهد در سال جدید
مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری از ابلاغ اولین پروژه سرمایه گذاری و مشارکتی شهرداری مشهد در سال ۹۶ به سرمایه گذار خبرداد.
کد خبر: ۴۰۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 17 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،محمدهادی محمدی مقدم، مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری از ابلاغ اولین پروژه سرمایه گذاری و مشارکتی شهرداری مشهد در سال ۹۶ به سرمایه گذار خبرداد.
وی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: قرارداد پروژه مشارکتی حافظ۱ که مطالعات امکان سنجی آن به مدت حدود یک‌سال توسط شهرداری مشهد انجام شده بود پس از بررسی و تصویب توسط شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به امضاء شهردار محترم مشهد رسیده و در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است به سرمایه گذار آن جهت اجرای پروژه ابلاغ گردید.
مدیر سرمایه گذاری و مشارکتهای شهرداری مشهد بیان کرد: پروژه مشارکتی حافظ با زیر بنای حدود 106هزار متر مربع و مساحت حدود 12500 متر مربع در میدان حافظ واقع شده و کاربری های آن تجاری، اداری و پارکینگ می باشد.
وی افزود: ارزش کل سرمایه گذاری در این پروژه ۳۲۸۱ میلیارد ریال می باشد که با این حجم سرمایه گذاری حداقل برای 1000نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می نماید.
محمدی مقدم اضافه کرد: سهم شهرداری در این پروژه حدود ۵۴% و سهم سرمایه گذار حدود ۴۶% است، این در حالی است که آورده شهرداری در این پروژه زمین و پروانه و آورده سرمایه گذار هزینه ساخت خواهد بود.‎
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار