معاون حج و عمره مرکز پزشکي حج و زيارت هلال احمر با اشاره به انتشار دستورالعمل پزشکي حج تمتع 94؛ آخرين زمان معاينات زائران حج تمتع را نيز عنوان کرد.
کد خبر: ۴۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 30 May 2015
به گزارش تابناک یزد، عادل مقصودي نژاد با اشاره به انتشار دستورالعمل پزشکي حج تمتع 94 اظهار داشت: در اين کتابچه صد صفحه‌اي که بازنگري شده از دستورالعمل‌هاي سال‌هاي گذشته است تمامي برنامه‌هاي و فعاليت‌هاي پزشکان حج تمتع 94 ابلاغ شده است تا پزشکان بتوانند طبق اين دستورالعمل کارهاي خود را انجام دهند.
معاون حج و عمره مرکز پزشکي حج و زيارت هلال احمر در خصوص تعداد پزشکان اعزامي به حج، عنوان کرد: مرکز پزشکي حج 280 پزشک مجموعه و 220 همکار شاغل در بيمارستان‌هاي ايران در مکه و مدينه را به حج اعزام خواهد کرد.
وي در خصوص آغاز معاينات پيش از اعزام زائران حج تمتع، گفت: با توجه به اينکه ليست اوليه پزشکان کاروان‌ها اعلام شده است، بنابراين در برخي از استان‌ها معاينات پيش از اعزام نيز آغاز شده است و تمام تلاش ما اين است که معاينات قبل از ماه مبارک رمضان به پايان برسد تا زائران نيازي به تردد نداشته باشند.
معاون حج و عمره مرکز پزشکي حج و زيارت هلال احمر در پايان خاطرنشان کرد: مانند سال‌هاي گذشته دو بيمارستان در مکه و يکي هم در مدينه در حج تمتع فعال خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
مگه حج تحریم نشده؟
پس این کارا برای چیه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار