با همکاری بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و بنیاد سینمایی فارابی؛
مدیران عامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و بنیاد سینمایی فارابی در زمینه تولید یک اثر فاخر رضوی توافق کردند.
کد خبر: ۴۰۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 18 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، اکبر شیخ در دیدار با علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، با بیان اینکه هدف اصلی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) ترویج فرهنگ رضوی است، اظهار داشت: یکی از موقعیت‌هایی که مغفول مانده است، حوزه فیلم و سریال است. همه به نیکی می‌دانیم و معتقدیم اثری که فیلم و سریال فاخر می‌تواند بر قلب و ذهن مردم بگذارد، هیچ منبع، سخنران و برنامه دیگری نمی‌تواند داشته باشد.

 شیخ با تاکید بر اینکه بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) بر ساخت یک اثر فاخر برای امام رضا(ع) تاکید دارد، گفت: فیلم فاخر در همه سطوح سنی از یک بچه پنج ساله تا یک انسان کهنسال تاثیر خود را می‌گذارد. در همین زمینه سریال حضرت امام رضا(ع) ساخته شد اما تاکید داریم یک اثر دیگر باید به جا گذاشته شود.

 وی ابراز امیدواری کرد، یک اثر فاخر که نسل اندر نسل مانا باشد و حتی به خارج از کشور معرفی شود، با همکاری مشترک بنیاد بین‌المللی فرهنگ هنری امام رضا(ع) و بنیاد سینمایی فارابی و همچنین با حمایت آستان قدس رضوی، تولید شود.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، تاکید کرد: از این همکاری می‌توان در ترویج و عمیق بخشی فرهنگ رضوی در حوزه فرهنگ و هنر بهره برد که از نظر تامین منابع مالی هم مانعی وجود ندارد؛ ضمن اینکه، محوریت تولید این آثار با بنیاد سینمایی فارابی باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار