مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش سمنان:
مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از پوشش بیش از سه هزار و 200 دانش‌آموز دختر پایه هشتم این استان در طرح «مشکات» خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰ 18 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان سمنان، مهرانه خادمی در حاشیه همایش پدران و دختران در سالن شهید مطهری سمنان افزود: موضوع این همایش، آموزش مهارت‌های ارتباطی و اهمیت جایگاه خانواده به دختران پایه هشتم مقطع متوسطه اول به همراه پدران است.

وی با اشاره به اجرای طرح مشکات با هدف بهسازی و سالم‌سازی روابط دختران نوجوان در خانواده، مدرسه و اجتماع اظهار کرد: طرح مشکات با هدف ارتقای مهارت والدین و معلمان در برخورد با دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه اجرا می‌شود.

مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: سه هزار و 200 دانش‌آموز دختر پایه هشتم و به همین تعداد نیز اولیای دانش‌آموزان زیرپوشش طرح مشکات قرار گرفته‌اند.

خادمی از برگزاری همایش دختران و پدران با حضور 450 نفر در سالن شهید مطهری سمنان خبر داد و گفت: امروز هم 250 نفر از دختران و پدران در همایش طرح مشکات در شهرستان شاهرود شرکت کردند. اجرای این همایش با همکاری معاونت پرورشی اداره کل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار