مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد اردبیل:
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: کانون های مساجد استان اردبیل با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی بیش از ۴۴۰ برنامه در تمامی شهرستان‌ها اجرا کرد.
کد خبر: ۴۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 30 May 2015
به گزارش تسنیم، نادر سقا صبح امروز در جلسه شورای اداری کانون‌های مساجد اردبیل اظهار داشت: کانون‌های مساجد استان با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی بیش از 440 برنامه در تمامی شهرستان‌ها اجرا کرده است.

وی با اشاره به اینکه همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در 4 کانون فرهنگی هنری شهرستان اردبیل با حضور 300 نفر اجرا شد، تصریح کرد: مشاوره در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و خانواده از دیگر برنامه‌های اجرا شده است که در شهرستان‌های اردبیل، خلخال، گرمی، نمین و بیله‌سوار در قالب 20 برنامه برگزار شد.

سقا با بیان اینکه تولید بیش از 10 بروشور و نشریه با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی در کانون‌ها از دیگر اقدامات انجام شده در این مورد است، گفت: برگزاری همایش مهارت‌های زندگی پیش از ازدواج و خانواده و راهکارهای پیشگیری از اعتیاد و معضلات اجتماعی از دیگر برنامه‌های مورد استقبال اعضای کانون‌های مساجد است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تشریح اینکه جلسات امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه‌های اجرا شده در سال 93 با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی است، افزود: نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و معضلات اجتماعی و برنامه‌های ورزشی با حضور فعال اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در سال 94 نیز چنین برنامه‌های با مشارکت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری برگزار می‌شود، بیان کرد: مشارکت مشاوران نیروی انتظامی و بهزیستی در این برنامه به طور جدی بوده که از حضور آنها در این برنامه‌ها قدردانی می‌کنییم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اظهار کرد: مشارکت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح زندگی فردی بسیار جدی است.

پایان پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار