مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: دهمین جشنواره مشاعره رضوی 28 مرداد در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 30 May 2015
تابناک بوشهر: حمیده ماحوزی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: سیزدهمین جشنواره امام رضا (ع) امسال برگزار می‌شود و در کنار آن بوشهر نیز میزبان دهمین جشنواره مشاعره رضوی است.

وی بیان کرد: در کنار جشنواره مشاعره رضوی، ششمین جشنواره استانی مشاعره ویژه دانش‌آموزان نیز در تاریخ 21 مرداد برگزار می‌شود، در جشنواره مشاعره امسال تاکنون 170 نفر ثبت‌نام کردند و هشت نفر برگزیده به مراسم اختتامیه جشنواره امام رضا (ع) دعوت می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: در جشنواره استانی نیز از بین 32 نفر برگزیده، 5 نفر برتر به مرحله نهایی راه خواهند یافت ضمن اینکه تاکنون شرکت‌کنندگانی از استان‌های فارس، لرستان، خوزستان، تهران، بوشهر، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، اصفهان و مرکزی برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کردند.

ماحوزی بیان کرد: همچنین نهمین نمایشگاه رضوی شامل عکس، فیلم، خوشنویسی، تحقیق و پژوهش با موضوع امام رضا (ع) نیز 26 مردادماه برپا خواهد شد.

وی افزود: بخش مشاعره رضوی از بخش‌های مهم جشنواره امام رضا (ع) است که استان بوشهر در چند سال اخیر میزان جشنواره مشاعره رضوی بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود از عدم استقبال برخی مسئولان از برنامه‌های فرهنگی گلایه کرد و گفت: در مراسمات فرهنگی از بسیاری مسئولان دعوت می‌شود اما در این برنامه‌ها حضور نمی‌یابند.

ماحوزی گفت: به‌طور مثال در ویژه‌برنامه سالگرد سوم خرداد که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، درحالی‌که بسیاری از مسئولان دعوت‌شده بودند اما در این نشست غیبت داشته و حضور فعالی نداشتند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار