رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهرگفت: دراجرای مصوبه دولت مبنی برآزاد پز شدن نانوایی ها در کشورهم اینک قیمت آرد تحویلی به واحدهای تولید نان بربری و سنگک دراین استان با نرخ آزاد محاسبه می شود. .
کد خبر: ۴۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 30 May 2015
تابناک بوشهر: سید حسین حسینی محمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دراین طرح 20 درصد سهمیه آرد همه نانوایی ها درکشور باید با نرخ آزاد به آنها تحویل شود که هم اینک درمرحله اول اجرای این طرح دراستان بوشهر 5 درصد نانوایی ها شامل واحدهای تولید نان بربری و سنگک آزاد پز شده اند.

وی با یادآوری این که این طرح درسال گذشته در25 استان کشور اجرا اما دراستان بوشهر به امسال موکول شد اظهارکرد: 15 درصد دیگر این طرح نیز درادامه با برنامه ریزی دراین استان اجرا خواهد شد.

حسینی محمدی اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش کیفیت نان و رقابت پذیری دربین واحدهای نانوایی است که هر واحد می تواند با توجه به تقاضای مراجعه کنندگان زمان فعالیت خود را مشخص کند.

وی با تاکید بر این که نظارت مستمر از واحدهای نانوایی آزاد پز نیز توسط بازرسان این سازمان و ادارات تابعه دراستان بوشهر صورت خواهد گرفت بیان کرد: تعیین قیمت نان در واحدهای آزادپز برعهده اتحادیه نانوایی ها است و نرخ نان های آزاد پز اعلام شده در استان بوشهر معقول و از برخی از استانهای کشور پایین تر است.

وی اظهار کرد: با توجه به بررسی های تیم کارشناسی استان بوشهر قیمت هرنان سنگک تنوری با وزن چانه 700 گرم 12 هزارریال، سنگک ماشینی با وزن چانه 650 گرم11 هزار ریال، بربری بدون کنجد با وزن چانه 500 گرم 9 هزار ریال و قیمت نان بربری با کنجد با وزن چانه 500 گرم 10 هزار ریال دراین استان تعیین شده است.

حسینی محمدی گفت: مردم استان بوشهر می توانند هر گونه تخلف را ازطریق تماس با تلفن 124 بازرسی و نظارت و یا سامانه پیام کوتاه 30006124 به ستاد خبری این سازمان در مرکز استان و در ادارات شهرستان ها گزارش دهند تا در اسرع وقت توسط بازرسان این سازمان مورد بررسی قرار گیرد
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار