شیوه باند سرقت شاهرخ و همسرش افشا شد؛
11 سارق حرفه‌ای که از اعضای باند معروف به شاهرخ بودند دستگیر و تاکنون به ١٥فقره سرقت از مجتمع های مسکونی در غرب مشهد اعتراف کردند.
کد خبر: ۴۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲ 30 May 2015

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت از انباری‌های مجتمع‌های مسکونی حوزه غرب مشهد، موضوع در دستور کار تیمی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پایگاه غرب پلیس آگاهی و دوایر تجسس کلانتری‌های این حوزه قرار گرفت.
سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: پس از مدتی کار گسترده پلیس کارآگاهان پایگاه غرب با همکاری عوامل تجسس کلانتری ٣٦مشهد سرکرده باند به نام شاهرخ و همسرش را دستگیر کردند. پس از انتقال متهمان به مقر انتظامی و بازجویی‌های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی پاتوق این دو سارق حرفه‌ای در منطقه آب و برق شناسایی شد. در ادامه این عملیات ضمن هماهنگی با مقام قضایی پاتوق آن‌ها پاک‌سازی و ٩‌عضو دیگر این باند هنگام استعمال مواد‌ افیونی دستگیر شدند.
بیدمشکی ادامه داد: در بازرسی از پاتوق این باند حرفه‌ای سرقت، تعداد زیادی البسته مستعمل، تعداد ١٠٨عدد کلید کشف شد که اعضای باند برای بازکردن قفل‌های آویز در انباری‌ها استفاده می‌کردند.
وی تصریح کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده سرکرده باند و همسرش اظهار داشتند که با تشکیل یک خانه تیمی افراد معتاد و معلوم‌الحال را جمع‌آوری و در ازای هزینه موادمخدر، آنان را جهت سرقت از انباری‌های مجتمع‌های مسکونی هدایت می‌کردند. در بازجویی‌های تکمیلی اعضای این باند در مواجهه با مستندات و ادله پلیسی موجود به ١٥فقره سرقت از انباری‌های مجتمع‌های مسکونی حوزه غرب مشهد اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی با اشاره به معرفی اعضای باند به دادسرا از شهروندان خواست در صورت دستبرد مشابه به انباری‌ها در حوزه غرب مشهد می‌توانند با مراجعه به پایگاه غرب پلیس آگاهی واقع در کلانتری قاسم‌آباد مشهد شکایت خود را اعلام کنند.
برچسب ها: تابناک مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار