در همایش جوان انقلابی که با حضور مسئول بسیج دانشجویی کشور در دورود برگزار شد از جوانان منتخب بسیجی تقدیر گردید.
کد خبر: ۴۱۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 24 April 2017
به گزارش خبرنگار تابناک لرستان از دورود دیروز مراسم همایش جوان انقلابی با حضور مسئول بسیج دانشجویی کشور ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود، معاون محترم سیاسی فرمانداری شهرستان؛ مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دورود؛ مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه شهرستان؛ مسئولین بسیج دانشجویی؛ سپاه شهرستان و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزارشد.

در این مراسم داوود گودرزی مسئول بسیج دانشجویی کشور ضمن اشاره به انتخابات شوراها ابراز داشتند: مهمترین پدیده ی سیاسی، اجتماعی ، اقتصادی که پیش رو داریم بحث انتخابات ریاست جمهوری و در کنار آن انتخاب شوراها است؛ ولی بحث انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت کلی کشور و درجه و قابلیت مهمتری دارد. 

ایشان با طرح این سؤال ما به عنوان یک جوان مسلمان و  انقلابی چه  نقش و وظیفه ای داریم؟ افزودند: شروع این انقلاب بهمن57 بود و تا کنون که نزدیک 37-38سال از آن می گذرد.  ما قیام کردیم تا در برابرظلم بایستیم؛ آزادی و اسقلال داشته باشیم؛ عدالت را برقرارکنیم تا به کرامت و حرمت دست یابیم؛ حال پس از گذشت این37-38 سال یک حرف داخلی برای خود داریم که باید دو ویژگی را در جامعه اسلامی در نظر داشته باشیم که عبارتنداز: 1.مردم دراوج رفاه زندگی کنند، دروغ فریب وجود نداشته باشد ثروتها عادلانه توزیع شود 2. مردم در اوج معنویت زندگی کنند. 

گودرزی ادامه داد: برنامه های 5 ساله ی جمهوری اسلامی مخصوصا در عرصه اقتصاد و درعرصه فرهنگ به تبع آن با نگاه توسعه غربی نوشته شده است. وقت بگذارید بحث کنیم 37 سال گذشته مدل توسعه غربی چقدر در ایران پیاده شده و چه خروجی داشته است مدل پیشرفت ایرانی چقدر پیاده شده و چه خروجی داشته من به شما اثبات می کنم بخش عمده ای از مشکلات توسعه ی غربی است که ارزش های ما و ظرفیت های ما را نادیده گرفت جوان ما را به سمت بی هویتی، بی اعتمادی، نا امیدی برد. بعدهم انتظارداریم مشکلات حل شود. 
ایشان در بخش دیگری از صحبت¬های خود به یادآوری قسمتی از بیانات مقام معظم رهبری پرداختند: مقام معظم رهبری در دیدار با روسای دانشگاه ها در سال گذشته فرمودند: این کشور یک کشور انقلاب کرده است با اهداف و آرمان های و ارزش هایی که در قانون اساسی نیز آمده است. همچنین در 14 خرداد سال گذشته فرمودند شاخص دقیق تردرانتخابات دیگردسته بندی های حزبی نیست و جوابگوی نیاز جامعه نمی باشد بلکه بجای گرایش به دو گروه اصلاح طلب واصولگرا باید فرد منتخب ویژگی های مهمتری داشته باشد از جمله:1 .اهداف و آرمانها را قبول داشته باشد 2. تلاش کند برای تحقق اهداف و ناامید نباشد 3.استقلال طلب باشد 4.تقوای سیاسی و دینی داشته باشد 5.در برابر دشمن حساس و مرز شفاف با دشمن داشته باشد. 

گودرزی ضمن بیان اینکه طی این چند سال ما انرژی ها و زمان زیادی را صرف اختلافات عقیده ای داخل کرده ایم که این خود ما را از هدفمان دور می کند افزودند: اکنون در این سال ما انتخابات مهمی داریم با این مقدمه که چه رئیس جمهوری باید باشد که ما را به اهدافمان نزدیک کند. و همچنین نکته دیگر اینکه دشمن و غرب(آمریکا) بعد از فتنه 88 هرکاری می کند تا به ایران ضربه بزند اما موفق نمی شود؛ دشمن تمام سعی خود را در کوتاه مدت و بلند مدت بکار بسته تا مردم را از حکومت اسلامی جدا کند در کوتاه مدت با تحریم ها و مسائل معیشتی و در بلند مدت با مسائل فرهنگی و نفوذ در باورها و افکار مردم.

وی خاطر نشان کرد: بسیج یک تشکل انقلابی، مردمی است. اصل بسیج دانشجویی هم همین است. ما به سپاه تکیه داریم و از امکانات سپاه استفاده می کنیم. ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم هر جا انقلاب اسلامی مورد تهدید قرار بگیرد در جنگ نرم و سخت ما از انقلاب دفاع خواهیم کرد با توان هم دفاع می کنیم .

در پایان از جوانان انقلابی این شهرستان ابراهیم  پولادوندی، امیرحسین ابراهیمی، خانم فاطمه موسوی به نمایندگی از جوانان انقلابی تقدیر بعمل آمد و مهدی موحد مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دورود؛ هدیه نفیسی را به آقای داوود گودرزی مسئول بسیج دانشجویی کشور تقدیم کرد.




گزارش و عکس: هانیه حقیقی



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار