رئیس ستاد انتخاباتی آيت الله رئیسی در استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: رئیس ستاد انتخاباتی آيت الله رئیسی در استان مرکزی گفت: معیار فعالیت ستادهای انتخاباتی ایت الله رئیسی شرع و قانون است و همه طیف ها و علایق سیاسی متعهد به انقلاب، اسلام و اقلیت های دینی متعهد به اصول انقلاب را در بر خواهد گرفت.
کد خبر: ۴۱۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 26 April 2017

به گزارش تابناك مركزي، احمدرضا نوازنی رئیس ستاد انتخاباتی آيت الله رئیسی در استان مرکزی در آيين آغاز به كار رسمي ستاد رعایت اصول شرعی و اجراي قانون را از اولویت‌ها و اهداف اوليه ستاد و تاكيدات آيت الله رئيسي دانست و اظهار داشت: از همه طیف ها و علایق سیاسی متعهد به انقلاب، اسلام و حتی از ظرفیت اقلیتهای دینی متعهد به اصول انقلاب و نظام استفاده خواهیم کرد.

وي در ادامه افزود: معیار فعالیت های ستاد آيت الله رئیسی در استان، شرع و قانون است و براي راي جمع كردن اجازه زير پا گذاشتن شرع و دستورات ديني را نمي دهيم.

رئيس ستاد انتخاباتي آيت الله رئيسي همه حاميان و ستاد هاي انتخاباتي آيت الله رئيسي را ملتزم به رعايت اخلاق دانست و بيان كرد: حتي اگر دیگر ستادها اقدامات قانون‌شکنانه‌ای داشته باشند و تخلف کنند اجازه هیچ تخلفی را به ستادهایمان در استان نخواهیم داد.

رئيس ستاد انتخاباتي جليلي در سال ٩٢ نقش جليلي را در ایجاد وحدت بین نيروهاي انقلابی پررنگ توصيف كرد و اظهار داشت: سعید جلیلی با بزرگ منشی وحدت بین نیروهای انقلاب را تقویت کرد تا امروز شاهد اين اتحاد مستحکم باشيم كه باید همه با همت خود وارد عرصه تبلیغات برای آيت الله رئیسی شویم و امیدواریم منجر به پيروزي در انتخابات و حل مشکلات موجود کشور شود.

نوازني مطالبه گري از نمايندگان و دولتمردان را به عنوان يك اصل مطرح و ابراز كرد: ما بايد مطالبه گری را در جامعه توسعه دهیم و از نمايندگان مجلس و شوراها و رياست جمهوري كه انتخاب مي كنيم مطالبه گري كنيم و در رابطه با عملكرد آن ها سوال كنيم.

وي پس از آن افزود: عدم وجود مطالبه گری منجر به حضور استاندار و مدیران پروازي و اشراف گرا در استان شده است.

لازم به ذكر است اكبر نجفي به عنوان قائم مقام ستاد انتخاباتي استان مركزي و ابوالفضل هاشمي به عنوان رئيس ستاد انتخاباتي شهر اراك معرفي شدند.

انتهاي پيام/خ

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار