آرزو دختر بچه ای دستفروش است که لابلای مشکلات، ناهنجاریها و کودکی بر باد رفته اش دست و پا می زند. دنیایی که هر کدام از اطرافیان ش با نگاهی خاص به او می نگرند...یکی با محبت، دیگری با خشونت و برخی نیز...
کد خبر: ۴۱۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸ 27 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، تصویربرداری فیلم داستانی ندا به کارگردانی و نویسندگی رامین معقولی، در مشهد به پایان رسید.
این فیلم با دستمایه قرار دادن موضوع کودکان کار و موقعیت آنها در جامعه، به بیان روایت تلخی می پردازد ک در پیچ و خم اتفاقات روزمره زندگی گم می شوند و کمتر مورد توجه قرار می گیرد.
رامین معقولی در این رابطه می گوید: فیلم ندا با مضمونی اجتماعی، پیرامون مشکلات و خطرات موجود در جامعه است که می تواند گریبانگیر هر فرد از هر سطح رفاهی و طبقاتی شود به خصوص اقشار ضعیف جامعه چه به لحاظ مالی، رفاهی و فرهنگی.
این فیلمساز جوان و خلاق با اشاره به اینکه ندا داستان زندگی کودکی است که ناخواسته در شرایطی ناهنجار قرار گرفته اظهار کرد: بی تفاوتی نسبت به حضور چنین معضلاتی در جامعه دغدغه ای برای ساخت این فیلم بوده است.
وی افزود: هدف اصلی برای خلق این اثر این بود ک تاثیری بر روی نگرش ما نسبت به دنیای اطرافمان گذاشته تا به سادگی از کنار این مسائل عبور نکنیم و به یاد داشته باشیم ممکن است روزی خود ما شخصیت های این داستان در دنیای واقعی باشیم.
معقولی که تجربه دستیاری و برنامه ریزی پروژه های سینمایی و تلویزیونی مطرحی در کارنامه اش دارد ادامه داد: فیلمنامه این اثر در شهریور ماه سال 95 نوشته و نسبت به اخذ مجوز در خصوص آن اقدام شد، اما با وجود تصویب در شورای فیلمنامه با تاخیر موفق به دریافت پروانه ساخت گردید.
گفتنی است سایر عوامل این فیلم عبارتند از: احمدرضا کرمی: تهیه کننده، مهناز صادقی: مجری طرح، سعیدهمتی وند: تصویربرداری و تدوین، حسین ابراهیمی: مدیرتولید، عکاس: ملینا حسینی،مرتضی غیور:صدابردار، گریمور: مهلیلا ابوالحسنی، بازیگران: تکتم اخجوانی، حسین ابراهیمی، فرشید کسرایی، ایوب غفارزاده، احسان هادیخانی، مهشید عطایی، پرینا خداشناس ک الناز بداغ آبادی.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار