نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: با وجود اینکه اقدامات زیادی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی توسط دولت‌ها انجام شده اما مراجع تقلید در این حوزه هنوز نگرانی‌هایی دارند.
کد خبر: ۴۱۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 28 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی عصر دیروز در نشست پرچم‌داران بصیرت که در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد، اظهارکرد: مجموعه‌ دولتی‌هایی که تاکنون در کشور حضور داشته‌اند با وجود اینکه از طریق مردم به قدرت رسیده‌اند، در اجرا اقداماتی انجام داده‌اند که روحانیت در مورد آنها دغدغه‌مند شده است.

وی افزود: با وجود اینکه اقدامات زیادی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی توسط دولت‌ها انجام شده اما مراجع تقلید در این حوزه هنوز نگرانی‌هایی دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه رهنمودهایی که مراجع می‌دهند می‌تواند مسیر صحیح را نشان دهد، خاطرنشان کرد: این اقدام سبب می‌شود تا در دولت بعدی فقها نگران سرنوشت اسلام و مکتب نباشند.

علم‌الهدی تصریح کرد: هدف اصلی نظام اسلامی توسعه دین و مکتب بوده و امیدواریم با بصیرتی که مراجع تقلید در مردم به وجود آورند، در انتخابات آینده دولتی سرکار بیاید که حرکت انقلابی نظام سریع‌تر و با پویایی بیشتری پیش رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار