فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه از کشف 16 قطعه بلدرچین و کبک وحشی از دو شکارچی غیرمجاز پرنده در این شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۴۱۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 02 May 2017
به گزارش تابناک یزد،علیرضا صالحی گفت: ماموران کلانتری مرکز شهرستان ابرکوه باخبر شدند دو نفر در این شهرستان دست به شکار غیرمجاز پرندگان محیط زیست زده اند که به همین منظور هماهنگی لازم با مقام قضایی را به عمل آوردند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی انجام شده این تعداد بلدرچین و کبک وحشی را کشف و به اداره محیط زیست شهرستان تحویل دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه تصریح کرد: افرادی که به صورت غیرمجاز دست به شکار حیوانات محیط زیست بزنند توسط پلیس دستگیر و به محاکم قانونی معرفی خواهند شد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از توقیف خودرو نیسان حامل 21 راس احشام فاقد مجوز به ارزش 160 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ حسین منصوری گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری نیسان حامل احشام فاقد مجوز را توقیف کردند.
وی گفت: در بازرسی از خودرو‌ی موردنظر این تعداد گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی کشف شد.
منصوری خاطرنشان کرد: احشام فاقد مجوز پس از صورتجلسه تحویل دامپزشکی استان شد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: ماموران انتظامی این شهرستان یک دستگاه موتور سیکلتKDX 250 قاچاق که با صدای ناهنجار خود آرامش و آسایش شهروندان را سلب کرده بود توقیف و روانه پارکینگ کردند.
سرهنگ نصیری خاطرنشان کرد: راکبان موتورسیکلت جهت سیر مراحل قانونی و به علت ایجاد مزاحمت و جو رعب و وحشت برای شهروندان، به مراجع قضایی، معرفی شده اند
***
فرمانده انتظامی شهرستان یزد از عملیات ضربتی ماموران کلانتری 13 شهیدرجایی و کشف 9 کیلو تریاک خبر داد.
سرهنگ منوچهرنصیری گفت: با توجه به کسب خبری مبنی بر فعالیت چند تن از سوداگران مرگ در محلات مختلف شهر یزد بررسی موضوع به عوامل کلانتری 13 شهید رجایی ارجاع داده شد.
وی ضمن اشاره به کار اطلاعاتی ماموران کلانتری و شناسایی چندین مخفیگاه مربوط به سه تن از توزیع کنندگان موادمخدر افزود: ماموران کلانتری در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی انجام شده این مقدار تریاک را کشف کردند.
نصیری افزود: متهمان این موادافیونی را از شرق کشور به شهر یزد وارد کرده بود که قبل از توزیع در شهر، توسط ماموران پلیس دستگیر و به دادسرا معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان یزد با بیان اینکه دستگیری این افراد، خشنودی و رضایت مندی شهروندان به ویژه اهالی محلات را رقم زد خاطرنشان کرد: پلیس از شهروندان در راه مبارزه با این بلای خانمان سوز درخواست همکاری بیشتر را دارد.
***
ماموران کلانتری مرکز شهرستان میبد، سارق موتورسیکلت در این شهرستان را شناسایی و هنگام سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ سیدمحمدطاهرموسوی گفت: با توجه به سرقت های متعدد موتورسیکلت در شهر میبد، دستگیری
متهم این سرقت ها در دستور کار قرار گرفت.
وی ضمن اشاره به تشکیل تیم های عملیاتی ادامه داد: ماموران کلانتری مرکز میبد با برنامه ریزی لازم و به کارگیری گشت های محسوس و نامحسوس موفق شدند متهم را شناسایی و هنگام سرقت دستگیر کنند.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان میبد، تحقیقات بیشتر از این متهم ادامه دارد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از توقیف یک دستگاه کامیون ایویکو و کشف قطعات لیفتراک قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ حسین منصوری گفت: در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان کنترل
محورهای مواصلاتی را مدنظر قرار دادند.
وی اظهار داشت: روز گذشته ماموران ، یک دستگاه کامیون ایویکو را که قصد انتقال قطعات دستگاه لیفتراک از جنوب کشور به تهران را داشت برای بررسی اسناد و مدارک متوقف کردند با بررسی ها ، مشخص شد که قطعات دستگاه لیفتراک فاقد اسناد و مدارک گمرکی بوده که به همین منظور به اداره گمرک استان منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار