مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم خبر داد:
نشست هماهنگی برنامه های بخش دانشگاهیان جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با حضور دکتر سید ضیاء هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر فضل الله ایرجی کجوری، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دکتر اکبر شیخ، مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 02 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، دکتر ایرجی کجوری در این نشست،  ضمن خیر مقدم به حاضرین، به ارائه برنامه های بخش دانشگاهی جشنواره امام رضا(ع)، با شعار نهضت رضوی در دانشگاه های کشور پرداخت و از مشارکت ۳۲ دانشگاه کشور در جشنواره امام رضا (ع) و اعزام بیش از ۵۷۰۰۰ دانشجو به مشهد مقدس در دو طرح طریق رضوی و تشرف رضوی خبر داد.

در ادامه نشست، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه، ارتقاء سطح کیفی و کمی برنامه های بخش دانشگاهی از ۱۶ برنامه به ۳۲ جشنواره را حاصل تلاش همکاران مجموعه وزارت و حمایت های ویژه بنیاد امام رضا (ع) دانست و اذعان داشت: جز با نگاه اعتقادی و فرا اداری برنامه های بخش دانشگاهی امکان چنین گستردگی فراهم نمی شد.

هاشمی همچنین توجه ویژه به تاثیرگذاری برنامه های رضوی را اولویت معاونت فرهنگی وزارت علوم اعلام کرد و ارتقاء سطح کمی برنامه ها را با محوریت ارتفاء کیفیت از ملزومات برنامه های فرهنگی کشور دانست.

 دکتر شیخ مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) نیز در این نشست ضمن تشکر از فعالیت های گسترده و اهتمام ویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم،به جشنواره امام رضا(ع)، اذعان داشت: حمایت همه جانبه از برنامه های بخش دانشگاهیان در دستور کار بنیاد بین المللی امام رضا(ع) قرار دارد.

وی ورود هرچه بیشتر بخش دانشگاهیان به  برنامه های جشنواره امام رضا (ع) را خواستار شد.

شیخ همچنین رسالت بخش دانشگاهی را تولید محتوای مناسب و تخصصی برای تمامی اقشار جامعه دانست و حمایت همه جانبه این بنیاد را از برنامه های بخش دانشگاهی با نگاه ویژه به دانشگاه های مناطق محروم اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار