رئیس هیئت تکواندو خراسان رضوی گفت: اردو تیم ملی دانشجویان کاراته کار کشور، تیرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ 31 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: خوشبختانه تکواندوی خراسان‌رضوی با ظرفیت‌های عظیمی که دارد و با توجه به همجواری با حرم علی بن موسی الرضا (ع)، سایر استان‌های کشور تمایل دارند ‌اردوهای کشوری در این شهر برگزار شود.

رئیس هیئت تکواندو خراسان رضوی افزود: روز پنج شنبه مشهد ‌میزبان دوره‌های هماهنگی پومسه داوری به صورت کشوری بود که در همین راستا روز جمعه مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مشهد برگزار شد، همزمان با این مسابقات دوره هماهنگی پومسه آقایان برگزار شد. در روز جمعه نیز آزمون دان سه و چهار مسابقات کشوری بانوان در مشهد مقدس برگزار شد.

حسین زاده بیان کرد: نخستین برنامه‌ای که هم‌اکنون پیش‌رو داریم، 22 خرداد ماه امسال است که مسابقات پومسه قهرمانی استان به صورت آزاد برگزار می شود، در ماه مبارک رمضان نیز مسابقات جام رمضان به میزبانی هیئت کاراته خراسان‌رضوی به‌صورت استانی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بنابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به‌احتمال زیاد در تیرماه امسال اردو تیم ملی دانشجویان کشور جهت اعزام به مسابقات کره در مشهد مقدس برگزار می‌شود، به‌علت وضعیت نامساعدی که وجود دارد، فردی در اردو تیم ملی از استان حضور ندارد اما به‌دنبال این هستیم که 2 تیم از خراسان‌رضوی با تیم ملی برنامه‌های مشترکی را برگزار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار