شهردار سبزوار از آغاز فروش اوارق مشارکت طرح امیریه سبزوار از اواخر خرداد ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 31 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمد علی طالبی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اجرای پروژه امیریه سبزوار از سال گذشته اظهار داشت: این پروژه در پنج فاز و با مشارکت بخش خصوصی و در زمینی به وسعت 10 هکتار طراحی و اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برای تامین مالی بخشی از هزینه‌های این پروژه، شهرداری اقدام به فروش اوراق مشارکت می‌کند، گفت: براساس زمانبندی اعلام شده از سوی بانک مرکزی این اوراق از 27 خرداد ماه جاری به مدت 10 روز به فروش گذاشته می‌شود.

شهردار سبزوار با بیان اینکه بانک مرکزی، بانک شهر را به عنوان پشتیبان فروش اوراق مشارکت معرفی کرده است، تصریح کرد: در همین راستا بانک شهر نیز یک درصد از هزینه فروش اوراق را به عنوان عامل و پشتیبان برداشت می‌کند.

طالبی با اشاره به اختلافات بین شهرداری و اداره راه و شهرسازی در زمینه کمربند جنوبی شهر سبزوار خاطرنشان کرد: متاسفانه نبود متولی برای این محدوده از شهر سبب شده تا امروز مجموعه‌هایی مانند راهنمایی و رانندگی و پلیس راه نیز با اختلافاتی در زمینه تصادفات روبه‌رو شوند.

وی با بیان اینکه متاسفانه این محدوده از شهر در روزهای بارندگی دارای مشکلات جدی است، عنوان کرد: در چهار سال گذشته شهرداری هزینه زیادی را برای اصلاح هندسی و ایجاد پارک در اطراف آن انجام داده که برخی از مشکلات آن برطرف شده است.

شهردار سبزوار با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی مدعی است که این کمربندی در حوزه شهری واقع شده و از انجام امورات مربوط به آن خودداری می‌کند، ادامه داد: در شهرداری حاضریم این کنارگذر را به عنوان یکی از محدوده‌های شهری و با ضوابط و قوانین شهری از این اداره تحویل بگیریم.

طالبی با بیان اینکه پس از تحویل این محدوده اداره راه و شهرسازی باید ساخت پروژه کمربندی سبزوار را اجرا و طراحی کند، گفت: این مسئله باید به عنوان یک تکلیف از سوی فرمانداری شهرستان پیگیری شود.

شهردار سبزوار با بیان اینکه با تحویل این محدوده مشکلات موجود بین پلیس راهور و پلیس راه نیز حل می‌شود، عنوان کرد: اداره راه و شهرسازی نیز باید در این زمینه با شهرداری همکاری کرده و هزینه‌های مربوط به نگهداری این محدوده را پرداخت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار