قائم مقام توليت آستان قدس رضوي؛
قائم مقام توليت آستان قدس رضوي گفت: حرم مطهر رضوي نمونه اي عيني و ملموس از تحقق اقتصاد مقاومتي را به منصه ظهور رسانده و در حال حاضر بيش از ٩٠ درصد نيازها و ملزومات اماكن متبركه در مجموعه توليد مي شود.
کد خبر: ۴۱۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳ 02 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،سيد مرتضي بختياري در بازديد از كارگاه هاي توليدي و ساختماني سازمان عمران و توسعه حريم حرم حضرت رضا(ع) ضمن تبريك اعياد شعبانيه و روز كارگر اظهار داشت: مهندسان و كارگران خدوم و زحمتكش حرم مطهر با اتكا به خودباوري و تلاش و همت مضاعف توانسته اند بسياري از نيازهاي اماكن متبركه را مرتفع كنند.
وي تصريح كرد: با دستور توليت آستان قدس رضوي و براي اجرايي نمودن منويات رهبر فرزانه انقلاب در منشور ٧ گانه كه تاكيد ويژه اي بر صيانت و نگهداري از گنجينه هنر معماري اسلامي و ظرائف و لطائف علمي و هنري پرمضمون ملت ايران داشته اند، شورايي براي تحقق اين مهم تشكيل شد.
بختياري اذعان داشت: در حوزه هاي مختلف خدمات رفاهي به زائران عزيز نيز تمام همت و تلاشمان را مصروف داشتيم تا از محصولات توليدكنندگان داخلي حمايت كنيم.
وي با اشاره به هم افزايي و تعامل موثر بين شركت ها و موسسات وابسته آستان قدس رضوي، گفت: در سالي كه از سوي رهبر فرزانه انقلاب به عنوان اقتصاد مقاومتي؛ توليد و اشتغال نامگذاري شده است مسئوليتي خطير بر دوش همه ماست تا با تكيه بر استعداد و خلاقيت جوانان كشورمان به سوي تعالي و پيشرفت گام برداريم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار