رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در تهران کاروان زائر بوشهری ۱۲ خرداد به تهران اعزام می‌شود.
کد خبر: ۴۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸ 31 May 2015
تابناک بوشهر: نصرالله شفیعی در نشست شورای فرهنگ عمومی بوشهر با بیان اینکه در حوزه فرهنگ همه مسئولان و مردم نقش دارند اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با توجه به اینکه می‌دانند انسان از نداشتن هویت فرهنگی قابل ضربه زدن است از این نظر این مهم در دستور کار دشمن قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هویت فرهنگی مردم با هویت دینی آنان عجین است گفت: با توجه به زیرساخت‌های دینی مردم و با تقویت این زیرساخت‌ها فعالیت‌های ضد فرهنگی تاثیرگذار نیست که لازمه این مهم تقویت بنیه فرهنگی  دینی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه نتیجه فعالیت‌های  باید به احیای هویت دینی در جامعه منتهی شود گفت: ترویج و توسعه فرهنگ دینی در جامعه که استان بوشهر از آن برخوردار است می‌تواند از بهترین و تأثیرگذارترین کارهای فرهنگی در این راستا باشد.

شفیعی با اشاره به برنامه‌های 13 تا 15 خرداد در استان بوشهر تصریح کرد: برای پربارتر برگزار شدن برنامه‌های این ایام از امام جمعه موقت تهران حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی دعوت شده که در سه شهر بوشهر، خارگ و تنگستان در میان مردم حضور یابد.

وی با اشاره به اینکه سالگرد ارتحال امام(ره) بر اساس برنامه‌های تدوین شده اجرا می‌شود گفت:  برنامه‌های مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) بر اساس برنامه‌های تدوین شده در حوزه‌های معرفتی و بصیرت افزایی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزاری شب‌های شعر، محفل انس با قرآن و دهها برنامه فرهنگی هنری و ورزشی از جمله برنامه‌های سالگرد ارتحال امام راحل در استان بوشهر دانست.

شفیعی بیان کرد: در ایام 13 تا 15 خرداد برنامه‌های ویژه‌ای در بخش‌های نیمه شعبان، سالگرد ارتحال امام راحل و 15 خرداد در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری  مراسم عزاداری درسالگرد ارتحال امام(ره) در استان بوشهر بیان کرد: در 14 خرداد علاوه بر برگزاری مراسم عزاداری در استان، کاروان اعزامی به مرقد امام راحل عزاداری سنتی شامل سینه‌زنی، دمام‌زنی و سنج‌زنی سنتی اجرا می‌کنند.

شفیعی افزود: برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در تهران کاروان زائر بوشهری 12 خرداد به تهران اعزام می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار