مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان خبر داد
وی به بهره‌مندی مردم در دورترین روستاها از آب شرب بهداشتی اشاره کرد و افزود: گیلان در حوزه آب کشاورزی تعداد 313 هزار نفر مشترک دارد.
کد خبر: ۴۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 31 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، سیف‌الله آقابیگی پیش از ظهر امروز در همایش «مهدویت و امام (ره)» در محل سالن اجتماعات بانک صادرات این شهر با سلام به روح هشت هزار شهید گیلان، تبریک میلاد امام زمان (عج) و بزرگداشت سالگرد امام (ره) اظهار کرد: وزارت نیرو افتخار دارد در عرصه خدمت‌رسانی آب و برق در جوامع شهری و روستایی به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام خانه‌ها حضور داشته باشد.

وی به بهره‌مندی مردم در دورترین روستاها از آب شرب بهداشتی اشاره کرد و افزود: گیلان در حوزه آب کشاورزی تعداد 313 هزار نفر مشترک دارد.

آقابیگی با بیان اینکه وزارت نیرو به 25 میلیون نفر کشاورز در کشور ارائه خدمت می‌کند، تصریح کرد: کشاورزان با تلاش کارکنان وزارت نیرو از آب مورد نیاز بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول، ارائه خدمت به مردم را بالاترین تکلیف کارکنان وزارت نیرو خواند و بیان کرد: سالانه گردشگران بسیاری در نقاط مختلف استان از خدمات شرکت‌های آب و برق بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به تعامل و ارائه خدمت به مردم توسط شرکت‌های آب و برق در گیلان، خاطرنشان کرد: شرکت‌های آب و برق در کنار موضوع‌های فنی به مسائل فرهنگی می‌پردازند و در این زمینه پیشگام هستند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان بر یادآوری تکلیف‌ها و سیاست‌ها در مناسبت‌های مختلف تاکید کرد و افزود: موضوع مذکور در راستای تلاش نسبت به خدمات‌رسانی بهینه حائز اهمیت است.

آقابیگی با بیان اینکه در ارزیابی امور فرهنگی شرکت‌های آب گیلان برگزیده کشوری در سال گذشته شدند، یادآور شد: فعالیت‌های فرهنگی در شرکت‌های آب و برق گیلان پررنگ‌تر از امور فنی است.

*امام (ره) با انقلاب اسلامی مهدویت را برای جامعه تبیین کرد

رئیس شورای فرهنگی صنعت آب و برق گیلان نیز در همایش مذکور با تبریک میلاد امام زمان (عج) و بزرگداشت امام (ره) گفت: ماه شعبان فرصت طلایی برای تقویت روح معنوی در جامعه است.

حجت‌الاسلام ابراهیم کمالی با بیان اینکه امام (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی مهدویت را برای جامعه تبیین کرد، افزود: امام (ره) نشان داد امام عصر (عج) چگونه عدالت را در جامعه گسترش می‌دهد.

وی انقلاب معنوی امام (ره) را مقدمه ظهور امام عصر (عج) خواند و بیان کرد: امام (ره) نشان داد با ایمان، اعتقاد و نفس قدسیه می‌توان دل‌ها را تسخیر کرد.

رئیس شورای فرهنگی صنعت آب و برق گیلان با اشاره به اینکه نفس قدسیه امام (ره) قلب هزاران جوان را نورانی کرد، یادآور شد: در دوران دفاع مقدس جوانان از مکتب، ولایت و نظام ولایی ایران دفاع کردند.

کمالی به زمین‌گیر کردن دشمنان نادان توسط نفس قدسیه امام (ره) اشاره کرد و گفت: امام (ره) با کمترین امکانات ایران اسلامی را به اقتدار رساند.

وی با بیان اینکه امام (ره) به ما آموخت امام عصر (عج) با نفس قدسیه خود محبت، عطوفت و همدلی را در جامعه ایجاد می‌کند، تصریح کرد: مسئولان باید خود را مدیون امام راحل و ارزش‌های اسلامی بدانند و در این راستا تلاش کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار