کد خبر: ۴۱۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 04 May 2017
تابناک گیلان / انفجار ظهر چهارشنبه 13 اردیبهشت در معدن زغال سنگ آزادشهر، دهها مصدوم و محبوس داشت که به گفته مسئولان ذیربط تاکنون جان باختن 21 نفر قطعی شده است.
 
گفتنی است این معدن، به علت عدم ایمنی و انتشار گاز متان دچار انفجار شد و عملیات امدادی همچنان ادامه دارد.
 
رئيس خانه صنعت و معدن استان گلستان در این باره تصریح کرد: ۲۱ جنازه خارج شده از معدن، مربوط به کسانی است که بعد از انفجار وارد شده اند. ۲۱ جنازه از معدن خارج شده، این جنازه‌ها مربوط به معدن‌کارانی است که برای کمک به مصدومان وارد معدن شده بودند و این آمار مجزا از ۳۲ معدن‌کار محبوس شده در معدن است.

شمار جان باختگان حادثه انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر به22نفرافزایش یافت
۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۰۴
با خارج شدن یک پیکر دیگر، شمار جان باختگان حادثه انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر به22نفرافزایش یافت.
عامل انسانی، علت حادثه انفجار معدن آزادشهر است
۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۸:۴۱
هاشمیان،رییس کل دادگستری گلستان عامل انسانی را علت وقوع حادثه انفجار معدن ازاد شهر عنوان کرد و به خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: لوکوموتیو داخل تونل خاموش شده بود که تعمیرکار باطری را به جای خارج تونل در داخل تونل نصب می‌کند و از انجایی که حاوی گاز بوده منجر به جرقه و انفجار میشود.(بیشتر بخوانید)
 
جزئیات جدید از حادثه انفجار معدن در آزادشهر/وزیر کار: 35 کارگر جان باختند/ پیکر ۲۰ نفر از قربانیان شناسایی شد/3 روز عزای عمومی در گلستان+تصاویر 
3 روز عزای عمومی در گلستان
۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۸:۳۱
در پی حادثه انفجار و جان باختن تعدادی از کارگران معدن زغال سنگ شهرستان آزادشهر؛ نماینده ولی فقیه در گلستان و استاندار استان، سه روز عزای عمومی در این خطه شمالی کشورمان اعلام کردند.
وزیر کار : در حادثه انفجار معدن 35 کارگر جان باختند
۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۸:۲۷
وزیر کار اعلام کرد: در حادثه انفجار معدن 35 کارگر جان باختند
پیکر ۲۰ نفر از قربانیان شناسایی شد
۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۶:۴۹
مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان اظهار داشت: ٢١ پیکر تا کنون تحویل شده و تحت معاينه اوليه توسط این اداره‌کل قرار گرفته است.

دکتر حسین زارعی در گفتگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان توضیح داد: هويت ۲۰ نفر از این افراد (كه برای كمك به زیرآوارماندگان درون معدن رفته بودند) تقريبا مشخص شده است.

وی در این حال، تصریح کرد: بررسی‌ها و معاينات تكميلی بر روی یک پیکر شناسایی نشده نیز در حال انجام است.
 
جزئیات جدید از حادثه انفجار معدن در آزادشهر/وزیر کار: 35 کارگر جان باختند/ پیکر ۲۰ نفر از قربانیان شناسایی شد/3 روز عزای عمومی در گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار