شهردار کرمانشاه طی بازدیدی، با حضور چندساعته در مرکز سامانه پاسخگویی به درخواستهای مردمی 137 شخصا پیگیر مشکلات و درخواستهای شهروندان از شهرداری شد.
کد خبر: ۴۱۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 04 May 2017
به گزارشل خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه، مهندس آرش رضایی طی تماس تلفنی با شهروندانی که در طول روز درخواستهای خود از شهرداری را با این سامانه درمیان گذاشته بودند، به پیگیری خواسته های آنان پرداخت و برای رفع هرچه سریعتر مشکلات مطروحه، دستورات لازم را صادر کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: مديريت شهري کرمانشاه برای تحقق و حفظ سرمایه اجتماعی در قالب پایگاه مردمی و ایجاد پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان، بهره گیری از کلیه ظرفيت هاي لازم به لحاظ سخت افزاري و ‌ايجاد ساختار سازماني مناسب را در دستور كار خود قرار داده است.

مهندس رضایی از سامانه 137 به عنوان پل ارتباطی مدیریت شهری با شهروندان نام برد و افزود: از طریق مرکز ارتباطات مردمی 137 به عنوان "پاسخگوی همیشه بیدار" با دریافت پیام ها و درخواست های شهروندان، پاسخگویی و تلاش جهت رفع مشکلات و عمل به درخواستهای موجه آنان و ایجاد بستری مناسب جهت تعامل و مشارکت شهروندان در مدیریت شهري تحقق پذیر می باشد.

شهردار کرمانشاه همچنین تأکید کرد: این مدیریت در حفظ و ارتقاء رضایتمندی شهروندان با روش ها وخدمات متنوع از جمله رسیدگی به درخواست های شهروندان در سامانه 137 ، الزام شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمانهای وابسته شهرداری به پاسخگویی به پیامها و درخواستهای رسیده به این مرکز  و اقدام لازم در این راستا، حضور کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137 در محل اعلام شده جهت رفع معضل، امکان پیگیری جوابیه توسط کد رهگیری پیام و... با استفاده از آخرین امکانات و فناوریهای روزنموده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار