سفیر فنلاند در ایران گفت:صراف الکترونیک خدمت ارزنده ای و بی نظیر از سوی بانک شهر است.
کد خبر: ۴۱۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳ 04 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، هری کمراینن، سفیر فنلاند در ایران در خصوص خدمات نوین بانک شهر از جمله صراف الکترونیک که در نمایشگاه کتاب مورد استفاده مردم قرار گرفته است، گفت:اولین بار است خدمات صراف الکترونیک را می بینم و به طور حتم می تواند تاثیرگذاری بسیاری داشته باشد.
کمراینن ادامه داد: ارایه خدمات نوین بانکی خیلی مهم است و هر گونه نوآوری در روابط مالی می تواند روابط ایران با سایر کشورها را بهتر کند.
وی با بیان اینکه در دوسال اخیر روابط نزدیک تری میان اتحادیه اروپا و ایران برقرار شده است، افزود: نوآوری صراف الکترونیک از سوی بانک شهر می تواند در گسترش روابط موثر باشد.
کمراینن با اشاره به برخی موانع پیش روی انتقال پول میان کشورها، گفت: ایده بانک شهر خیلی درخشان بوده و ثمرات بسیاری خواهد داشت.
وی با اشاره به حضور بانک شهر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: این حضور ایده بسیار زیبایی است، زیرا اقتصاد و فرهنگ به موازات یکدیگر راه ترقی را طی می کنند.
سفیر فنلاند در ایران ادامه داد: اگر شرکت ها و موسسات مالی بخواهند همکاری اقتصادی مشترکی با کشورهای دیگر داشته باشند باید از فرهنگ ملل مطلع باشند تا به این ترتیب تجارت موفق تری صورت بگیرد.
کمراینن گفت: رویدادی مانند نمایشگاه کتاب نه تنها برای دانش آموزان و دانشجویان بلکه برای تجار نیز بسیار مفید است.
وی ادامه داد: من به همه تجار فنلاندی که خواهان برقراری تجارت با ایران هستند پیشنهاد می کنم شاهنامه را خریداری و مطالعه کنند تا با فرهنگ ایرانی آشنا شوند و از طرف دیگر به تجار ایرانی خواهان تجارت با فنلاند نیز کتاب تاریخ فنلاند را پیشنهاد می کنم.
کمراینن فزود: اقتصاد، فرهنگ و ادبیات در یک مسیر قرار دارند.
سفیر فنلاند در ایران تصریح کرد: فنلاندی ها به عنوان خوش قول ترین افراد شناخته شده اند و قابل اعتماد هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار