تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد؛
در راستای ارائه خدمات بیشتر و ایجاد بستر اشتغال‌زایی، تا پایان سال جاری فروشگاه «شهرما» و بازارهای تخصصی راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 06 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،احمد محبی، مدیر عامل سازمان بیان کرد: با توجه به نام‌گذاری سال جدید به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، این نام را سرلوحه کار سازمان در سال 96 قرار داده و درصدد هستیم تا بستر اشتغال‌ و بهره‌مندی از تولیدات داخلی و بومی را بیش از گذشته گسترش دهیم.
وی افزود: به منظور برقراری عدالت اجتماعی در میزان دسترسی به فروشگاه‌های «شهرما» و محصولات عرضه مستقیم و از تولید به مصرف با تخفیفات دائمی تا پایان سال جاری 3 فروشگاه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید که تعداد فروشگاه‌های «شهرما» به عدد 32 افزایش پیدا می‌کند.
محبی در ادامه گفت: با توجه به استقبال گسترده شهروندان از جمعه بازار خودرو در بلوار مجیدیه، بازار خودرو شماره 2 در شمال یا شرق مشهد نیز تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری خواهد بود.
مدیر عامل سازمان میادین خاطر نشان کرد: جمعه بازار موتورسیکلت و دوچرخه واقع در پایانه مسافربری راه ابریشم جمعه 15 اردیبهشت ماه به بهره‌برداری رسید.
محبی در پایان بیان کرد: احداث و راه‌اندازی بازارهای تخصصی از جمله بازارهای صنایع دستی، مشاغل خانگی و پروتئین از دیگر اقدامات سازمان میادین در سال جاری خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار