فرمانده سپاه الیگودرز گفت:کنگره استانی شعر انتظار سوم خرداد در الیگودرز برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار تا 27 اردیبهشت می باشد.
کد خبر: ۴۱۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۱ 07 May 2017
محمد برامکی فرمانده سپاه الیگودرز از آمادگی کامل برای برگزاری کنگره استانی شعر انتظار در الیگودرز خبر داد و گفت:این کنگره سوم خردادماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و مصادف با ایام ولادت ولیعصر(عج) در الیگودرز برگزار می‌شود.


وی افزود: این کنگره شعر در ۱۱ محور مشخص و در موضوعاتی چون مهدویت، انتظار و انقلاب اسلامی خواهد بود و هنرمندان می‌توانند آثار خود را در این زمینه‌ها به دبیرخانه جشنواره واقع در خرم‌آباد، میدان کیو، سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان ارسال کنند.


فرمانده سپاه الیگودرز عنوان کرد: تاکنون ۲۰۰ اثر به دبیرخانه کنگره رسیده است و شعرا فرصت دارند که آثار خود را تا ۲۷ اردیبهشت به دبیرخانه کنگره ارسال کند.


وی با بیان اینکه ۲۰ اثر برتر این کنگره در روز سوم خرداد معرفی می‌شود اظهار داشت: بدنبال این هستیم که سال آینده کنگره کشوری شعر انتظار را در شهرستان الیگودرز برگزار کنیم.


برامکی افزود: سپاه ناحیه الیگودرز از برنامه‌های فرهنگی این چنینی که موجب ترویج گفتمان مهدویت و انقلاب اسلامی در جامعه شود استقبال می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار