راهبرد انتخاباتی اصولگرایان تحول خواه با حمایت از آقایان قالیباف و رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری در دور نخست اعلام شد.
کد خبر: ۴۱۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 07 May 2017
به گزارش تابناک رضوی در این بیانیه با امضای حسین نعیم آبادی، دبیر اصولگرایان تحولخواه مشهد آمده است: 
 
باسمه تعالی

راهبـرد مـا...

از پیر جماران آموخته بودیم که کار را باید برای خدا انـجام داد. هرچه می خواهد باشد! 
از اماممان آموخته بودیم که مأمور به تکلیفیم؛ نتیجه هر چه بود مرضی ذات اقدس خداوندی است، إن شاء الله.
 امام به ما تأکید نموده بود «اگر اصلح را انتخاب کردید، کاری اسلامی می کنید و این یک محکی است برای خودتان که تشخیص بدهید انتخاب برای اسلام است یا برای صلاح خودتان.»
لکن گردش دوران و جبر زمانه ما را بدانـجایی رسانده که امام (ره) ما را از آن بر حذر داشته، نسبت بدان هشدار می داد!
«من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می‌کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. نگذارید پیشکسوتانِ شهادت و خون در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند.»
شرایط سختی است. دقت که می کنیم به وضوح می توان دریافت که سنگرهای امام (ره) را یکی پس از دیگری از دست داده ایم و به تنازلی بیش از آنچه آن مُراد سفر کرده از آن انذار می داد؛ دچار شده ایم! 
پیشکسوتانِ شهادت و خون که بماند، مردم نیز در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شده اند!! و این چیزی نبود که پیر جماران ما را بدان سفارش فرموده بود..

حالا که تنازل کرده ایم؛ چه باید کرد؟! حالا که با منطق امیرالمومنین علیه السلام «ألبَسَهُ الله ثُوبَ الذُّل و شَمِلَهُ البَلاء» شده ایم؛ به نظر      می آید که باید تدبیری دیگر کرد و طرحی نو درانداخت!

گام اول:
نقطه‌عطف امروز ما انتخابات ریاست جمهوری است. به ذهن می رسد که برای رفع تنازلات، باید از پایین به بالا حرکت کرد. یعنی باید با اجازت از امام بزرگوارمان،‌ بجای انـجام عمل ایجابیِ تام، ـ یعنی انتخاب اصلح ـ اینبار سلبی عمل نماییم. به عبارت دیگر بجای معرفی کاندیدایی خاص؛ جریانی را که نباید به آن رأی داد معرفی کنیم! چرا که در موقف کنونی،؛ دفع شر، اولویت اول است و انتخابِ اصلح، اولویت ثانی!
با این صغرا و کبری؛ موضع اصولگرایان تحول خواه در یک عبارت خلاصه می شود: «ضرورت تحول و نه به وضعیت موجود»!!
این «نه» را باید فریاد کرد! فریاد از تبعیض و فساد، فریاد از تحقیر و ریا، فریاد از ناکارآمدی و فقدان تعهد، فریاد از …

گام دوم:
سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف را مردان نظام اسلامی‌ می دانیم. در این موقِف؛ برای هردو، هدفی مشترک قائلیم. همانطور که خود به این امر اذعان نموده اند. هدفی مقدس و هماهنگ که عبارت است از اضمحلال سیطره‌ی غربگرایانِ لیبرال مسلکِ داخلی بر سکان اجرایی کشور و نظام اسلامی..
در تحقق این هدف مقدس، خود را با این دو عزیز همراه و هم قدم و هم مقصد می دانیم. 
با استناد به صغری و کبرای دوم؛ رأی اصولگرایان تحول خواه عبارت است از «رأی به مردان نظام اسلامی، در راستای تحققِ تغییر به نفع مردم»
چنانچه راهبردِ سلبیِ «نه به وضعیت موجود» موکداً دنبال شود، افتادن انتخابات به دور دوم بسیار محتمل است. در آن مرحله هست که گامی به پیش نهاده،‌ از تنازلات کاسته و با تأسی به فرمایش پیر جماران و انتخاب اصلح،‌ طومار لیبرال مسلکان و غربگرایانِ داخلی را در هم خواهیم پیچید. إن شاء الله..

دبیر اصولگرایان تحول خواه مشهد
حسین نعیم آبادی
۱۳۹۶/۲/۱۶
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار