مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، شرکت واجدان شرایط رای دادن در انتخابات را حق و تکلیف عنوان کرد و گفت: مردم باید مانند گذشته با حضور در صحنه انتخابات سرنوشت کشور خود را تعیین و فرد اصلح را انتخاب کنند.
کد خبر: ۴۲۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 08 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام سید محمود دعایی به اهمیت انتخابات و حضوری حداکثری مردم در آن اشاره کرد و افزود: انتخابات مهمترین عرصه حضور مردم در صحنه تصمیم گیری برای تعیین سرنوشت کشور در جوامع مردم سالار به شمار می رود، از این رو انتخاب نامزدهای مورد نیاز برای تصدی مسئولیت‌ها اهمیتی برابر تعیین آینده یک مملکت دارد.
وی یادآور شد: حضرت امام خمینی(ره) بارها ضمن تأکید بر تکلیف بودن شرکت در انتخابات، نتیجه حضور مردم در صحنه انتخابات و صندوق های رای را حفظ نظام جمهوری اسلامی از تهدیدهای دشمنان عنوان کردند و از دیدگاه ایشان شرکت در انتخابات نه تنها یک وظیفه اجتماعی بلکه از واجبات دینی و شرعی نیز محسوب می شود.

دعایی: مردم باید در انتخابات به عنوان حق و تکلیف شرکت کنند

چهار سال گذشته شکوفایی رسانه ها را شاهد بودیم
این پیشکسوت رسانه در پاسخ به این سوال که وضعیت رسانه ها و مطبوعات را در دولت یازدهم چگونه ارزیابی می کنید، اظهار داشت: بدون شک رسانه ها با مجموعه برنامه ها و اقدامات صورت گرفته توسط این دولت طی چهار سال گذشته از وضعیت بهتر و مطلوب تری برخوردار شده اند.
دعایی گفت:‌ خوشبختانه آزادی بیان به مفهوم واقعی از نظر عملی و تئوری در این دولت نهادینه و اوج خود رسید بطوریکه برخی رسانه های مکتوب، ‌مجازی و سایت ها از هر طیف، حزب و جناح و گروهی هر انچه خواستند منتشر کردند.
وی اظهار داشت: با توجه به تاکید رئیس جمهوری در آغاز به کار دولت یازدهم مبنی بر نقد پذیر بودن دولت گفت: در این میان هم علیرغم نقدهای غیر منصفانه توسط برخی، دولت مانع آزادی بیان آنها نشد.

درباره مناظره ها نظری ندارم
مدیر مسئول روزنامه اطلاعات همچنین درباره نحوه برگزاری و روند مناظرات جویا گفت: در این باره نظر خاصی ندارم و هرآنچه لازم بوده درخصوص پوشش خبری بصورت مکتوب در روزنامه منتشر کردیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات اعضای شورای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار