معاون جمعیت هلال‌احمر خراسان‌‌رضوی:
معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی گفت: همزمان با هفته هلال‌احمر و روز جوان مرحله دوم طرح پیمان در خراسان رضوی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۲۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 08 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، علیرضا معین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: همزمان با هفته هلال احمر و سالروز میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان مرحله دوم طرح ملی پیمان در خراسان رضوی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر اجرا می‌شود، افزود: مرحله دوم آموزش نیمه‌حضور‌ی ویژه سرتیم‌هایی است که لوح‌های فشرده آموزشی را مطالعه کرده و این افراد پس از شرکت در آزمون مجازی موفق به کسب گواهینامه طرح می‌شوند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: جوانانی که موفق به کسب گواهینامه طرح می‌شوند خود نیز به اعضا تیم خود که در قالب 7 نفر بوده است و آموزش‌های طرح خادم را ارائه می‌کنند.

معین‌زاده از بهره‌مندی 2759 عضو جوانان هلال احمر خراسان رضوی در زمان اجرای دور اول طرح ملی پیمان خبر داد و گفت: در این طرح اقدامات لازم در جهت پیشگیری موثر از اعتیاد و تامین نشاط اجتماعی جوانان انجام می‌شود و در دور دوم این طرح بیش از سه هزار عضو جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از این برنامه‌ها بهره‌مند خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار