جلیل علیزاده در گفتگو با تابناک :
مدیر عامل انجمن حمایت از جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات گفت: هدف از تشکیل این انجمن حمایت از زندانیان و پل ارتباطی بین توانگران و نیازمندان است.
کد خبر: ۴۲۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 09 May 2017
مهندس جلیل علیزاده در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:آزاد سازی یک زندانی غیر عمد در حقیقت جان دوباره بخشیدن به آن زندانی است و انجمن حمایت از زندانیان نجات دهنده و رهایی بخش و حامی زندانیان جرائم غیر عمد است که حوزه فعالیت آن پاوه و اورامانات است.

وی افزود:بعد از برگزاری باشکوه جشن گلریزان سال ۹۵ و استقبال خیرین بزرگوار جهت کمک به خانواده های نیازمند زندانیان و آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، انجمن در این راستا با توانی مضاعف و عزمی راسخ همت گماشت تا به نیت خیرین جامه عمل بپوشاند.

علیزاده با اشاره به تحت پوشش قرار دادن ۱۸۲ خانواده گفت؛در سال گذشته بیش از ۳۳ میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان به این خانوارها پرداخت نقدی شده است.

وی در ادامه به ارایه گزارش مختصری از عملکرد این انجمن در سال گذشته پرداخت و گفت:معرفی ۷ خانواده نیازمند زندانی به کمیته امداد جهت دریافت وام مسکن،معرفی ۳ خانواده نیازمند زندانی به سازمان جهت دریافت وام خرید تاکسی،پرداخت کمکهای موردی به مددجویان نیازمند در شرایط ویژه به ارزش چهار میلیون و هشتصد هزار تومان،۸ مورد آزادی زندانی به ارزش بیست و دو میلیون تومان،۵ مورد از طریق جلب رضایت شاکی از کارهای این انجمن می باشد.

علیزاده ابراز داشت:همکاری با مراکز مهدکودک و پیش دبستانی جهت پرداخت هزینه شهریه فرزندان مددجو به ارزش دو میلیون تومان،تحویل اقلام آموزشی ۱۰ مورد به ارزش دو میلیون تومان،کمک به اداره ی زندان جهت تهیه ملزومات بهداشتی و درمانی و البسه زندانیان به ارزش دو میلیون و دویست هزار تومان،اعطای سبد کالا در ماه مبارک رمضان به ارزش دو میلیون و پانصد هزار تومان، از دیگر اقدامات انجام شده این انجمن است.

وی تاکید کرد:شناسایی مددجویان واجد شرایط جهت معرفی به موسسات حمایتی و درمانی به منظور دریافت هر گونه کمک ۴۰ مورد،بازدید از منازل خانواده های مددجو ۱۵ مورد،ایجاد تسهیلاتدرزمینه راهبازی واخذمرخصی۲۰ مورد،اعطای عیدی(کارت هدیه بانکی،پوشاک،سبدکالا)به خانواده های نیازمند مددجو به ارزش پانزده میلیون تومان از اهم اقدامات این انجمن مردم نهاد بوده است.

وی افزود:از خیرین شهرستان پاوه و رورامانات استدعا داریم که در جشن گلریزان امسال(۹۶)همچنان یاری گر خانواده های نیازمند زندانیان باشند،چرا که نگاه این خانواده ها به دستان پرمهر و گرم شما دوخته شده است و این قشر جز خداوند پناهگاهی ندارند،اطمینان است شما مهربانان آیات خداوند روی زمین در کمک به نیازمندان هستید وشماره حساب کمک نقدی به انجمن زندانیان جرائم غیر عمد((۰۱۰۵۷۱۲۳۷۴۰۰۰))می باشد.
صهیب زربان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار