مدیر عامل آرمه سازه آرتاویل گفت: در آینده نزدیک خط تولید مالت جهت تولید انواع ماءالشعیر در شهرستان نیر راه اندازی می شود.
کد خبر: ۴۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 01 June 2015

به گزارش مهر، داریوش داوردان از جمله پروژه های سرمایه گذاری و طراحی شده هلدینگ سرمایه گذاری آرمه سازه آرتاویل را راه اندازی کارخانه تسنیم نوش به عنوان بزرگ ترین کارخانه نوشیدنی ایرانی در شهرستان نیر عنوان کرد.

وی افزود: فاز اول این کارخانه با ماشین آلات فرانسوی راه اندازی شده و تولید ماءالشعیر البته با خرید مالت انجام می شود.

مدیر عامل آرمه سازه آرتاویل تصریح کرد: در حال حاضر مالت مورد نیاز از کشور آلمان تهیه شده و با استفاده از آب چشمه گورگور محصولی وارد بازار می شود که از نظر کیفی سرآمد تر از محصولات مشابه است.

داوردان با بیان اینکه این محصول در خود بازار اردبیل عرضه نمی شود، اضافه کرد: تمامی تولیدات به بازارهای داخل و خارج کشور صادر می شود.

وی تاکید دارد که محصول تولیدی برخوردار از لیسانس های معتبر، ایزو و برند حلال است و نظر کشورهای همسایه را جلب کرده است.

وی با بیان اینکه در فاز دوم کارخانه تولید مالت در دستور کار قرار گرفته است، اضافه کرد: بذر جو در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت و شرکت هلدینگ با کشاورزان عقد قرار داد می کند تا خط تولید و پخت مالت نیز راه اندازی شود.

مدیر عامل آرمه سازه آرتاویل با اذعان به اینکه سالن تولید در فاز اول دو هکتار است، اضافه کرد: ظرفیت اشتغال زایی فعلی کارخانه ۳۵۰ نفر است و با راه اندازی فاز دوم به ۷۰۰ نفر خواهد رسید.

داوردان فاز سوم کارخانه را تولید قوطی فلزی جهت بسته بندی عنوان و اضافه کرد: در نظر داریم برای اولین بار آب طعم دار، آب اکسیژن دار، آب انرژی زا و انواع نوشیدنی را در این کارخانه تولید کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار