معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: عملکرد تحصیلی، بررسی‌های مشاوره‌ای و نیازهای شغلی سه عامل اصلی هدایت تحصیلی است.
کد خبر: ۴۲۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 10 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل ازاداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، حسین فولادیان در سخنانی به تشریح طرح هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پرداخت و اظهار داشت: هدف اصلی طرح هدایت دانش‌آموزان در مسیر استعداد، علاقه و نیازهای کشور و در جهت پیشبرد اهداف نظام آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: آشنا ساختن دانش‌آموزان با طرح و اهداف آن یکی از راهکارهای موفقیت و رسیدن به نتیجه مطلوب است که در این راستا، اولیای دانش‌آموزان نقش بسیار مهمی دارند.

علی زمانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار نیز در سخنانی بیان کرد:برنامه‌ریزی علمی در جهت دستیابی به اهداف طرح هدایت تحصیلی دانش‌آموزان صورت گرفته و تشکیل جلسات با اولیای دانش‌آموزان و برگزاری همایش با موضوع هدایت تحصیلی یکی از فعالیت‌های تعیین‌شده در برنامه است.

وی همچنین بیان کرد: طرح هدایت تحصیلی در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که هدف نهایی آن رسیدن به حیات طیبه بوده، ارائه‌ شده است.

حمید عربی، معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گرمسار نیز بیان کرد: هدایت تحصیلی طرحی بوده که توسط صاحب‌نظران حوزه تعلیم و تربیت مطرح و یک طرح علمی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار