رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خبر داد
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از سرقت فروشگاه‌های مشهد مقابل چشم فروشندگان خبر داد و گفت: در این خصوص، سارق سابقه داری در این شهر دستگیر شده است.
کد خبر: ۴۲۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 10 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، حمید رزمخواه از سرقت فروشگاه‌های مشهد مقابل چشم فروشندگان خبر داد و گفت: در این خصوص، سارق سابقه داری در این شهر دستگیر شده است.

وی ادامه داد: مدیر فروشگاهی در مشهد با در دست داشتن مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه فردی ناشناس با مراجعه به مغازه او ۲۵۶ هزار تومان برنج خریداری کرده، درهنگام استفاده از دستگاه کارت خوان، هنگام کشیدن کارت مبلغ ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان کشیده و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به مرجوعه واصله، پرونده به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری ارجاع داده شد، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز شد، کارآگاهان با بررسی شواهد موجود و دوربین‌های مداربسته فروشگاه، چهره فرضی متهم را ترسیم کرده و عملیات شناسایی این فرد کلاهبردار به طور جدی در دستور کار قرار گرفت.

رزمخواه با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی، پس از تحقیقات گسترده و ردزنی‌های اطلاعاتی، متهم را شناسایی کرده، او را با هماهنگی مقام قضایی داخل مخفیگاهش واقع در محدوده خیابان چمن مشهد دستگیر کردند، متذکر شد: متهم در بازجویی‌های خود اعتراف کرد که با مراجعه به بانک‌های مختلف و تهیه کارت‌های هدیه به مراکز تجاری محدوده بلوار مصلی و کوشش مشهد مراجعه کرده، اقدام به خرید کالاهای متفاوت می‌کرد، اما هنگام کشیدن کارت در دستگاه کارت خوان به واسطه وارد نکردن یک صفر در رمز کارت مذکور، با سوءاستفاده از غفلت فروشندگان، متواری می‌شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۲شاکی پرونده از این کلاهبردار حرفه‌ای اعلام شکایت کردند، گفت: با بررسی‌های اولیه انجام شده، ارزش ریالی این کلاهبرداری‌های سریالی از ۱۲ شاکی پرونده 100 میلیون ریال برآورد شده، پرونده متشکله به همراه مدارک جمع آوری شده و طرفین دعوا به مرجع قضایی ارسال و متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار