فرمانده انتظامی تربت حیدریه از کشف بزرگترین محموله سرقتی استان خراسان رضوی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 11 May 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سرهنگ اکبر آقابیگی فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: در ادامه مبارزه پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی گزارشی از انباشت کالاهای سرقتی در شهرستان تربت حیدریه واصل شد که بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی‌های میدانی و بنا بدستور مقام قضایی محل مورد نظر بازرسی و اقلام سرقتی فراوانی که بخشی از آن از شهرستانهای همجوار و سایر استانهای کشور به سرقت رفته بود کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه در تائید سرقتی بودن اقلام مکشوفه گفت: بخشی از این اموال شماره همراه دارد که پس از تماس مشخص شد که این کالا یک سال گذشته از مشهد و یا شهرستانهای همجوار با بخشی دیگر از وسایل به سرقت رفته است.

آقابیگی خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی انبار دوم این محموله در یکی از شهرستانهای همجوار کشف و ضبط شد و احتمال اینکه انبار سومی در دیگر شهرستان خراسان رضوی وجود داشته باشد فراوان است.

وی گفت: در این رابطه یک نفر متهم که بنا به اظهارات خودش تن‌ها مالخر بوده دستگیر شد و شناسائی برای دستگیری سارقین همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه افزود: این اموال مسروقه طی هفته آینده در کلانتری ۱۱ به معرض دید عموم قرار داده خواهد شد و چنانچه که افرادی اموالشان به سرقت رفته با دادن نشانی و یا حداقل ارائه صورتجلسه گزارش سرقت، اقلام خود را دریافت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار