معاون وظیفه عمومی استان کرمانشاه گفت: برابر قانون و دستورالعمل‌های جدید مشمولانی که تا پایان 96 غیبت آن‌ها به هشت‌سال می‌رسد می‌توانند با پرداخت جریمه از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۴۲۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ 11 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،هوشنگ زندی، اظهار داشت: برابر قانون و دستورالعمل‌های جدید مشمولانی که تا پایان 96 غیبت آن‌ها به هشت‌سال می‌رسد می‌توانند با پرداخت جریمه از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

معاون وظیفه عمومی استان کرمانشاه به آمادگی تمامی دفاتر خدمات الکترونیکی نظامی استان برای ثبت‌نام از متقاضیان اشاره و بیان کرد، گفت: متقاضیانی که سال گذشته در خصوص طرح جریمه مشمولان ثبت‌نام کرده‌اند و به دلایلی موفق به پرداخت جریمه نشده، درخواست آ‌ن‌ها در سیستم غیر‌فعال شده است و بادی دوباره درخواست خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: مشمولان غایبی که زیر پوشش نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی هستند برابر با دستورالعمل‌های سازمان باید اصل گواهی صادره را از نهاد‌های حمایتی ذکر شده با درج کد مددجویی تحویل دفاتر خدمات نظامی بدهند تا از طریق معاونت وظیف عمومی استان بررسی و ارسال شود.

زندی تصریح کرد: طبق ماده 63 با کارفرمایانی که مشمولان غایب را به کار گیرند برخورد می‌شود و ضمن معرفی به دستگاه‌ قضایی در خصوص جریمه آن‌ها نیز اقدام می‌شود.

وی یادآور شد: قابل توجه مشمولانی که دارای برگه اعزام به خدمت تا تاریخ 19 اردیبهشت ماه سال 96 هستند برای تععین و تکلیف نحوه اعزام به معاونت وظیفه عمومی استان واقع در فرهنگیان فاز یک، روبروی استخر جانبازان مراجعه و یا با شماره تلفن گویا 096480 و یا سامانه پیامکی 110206010 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار