وزیر بهداشت خبر داد؛
وزیر بهداشت گفت:طی سال های گذشته با ایجاد سه هزار و ۵۰۰ خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت، گامی مهم در مسیر تحقق اهداف درمانی و بهداشتی برداریم.
کد خبر: ۴۲۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 13 May 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، سیدحسن قاضی زاده هاشمی شب گذشته در جشنواره دانشگاهی شهید مطهری در مشهد اظهارکرد: در چند سال اخیر توانستیم در بخش زیرساخت های درمان اقدامات خوبی را انجام دهیم و با ایجاد سه هزار و ۵۰۰ خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت، گامی مهم در مسیر تحقق اهداف درمانی و بهداشتی برداریم.

وی افزود: بدون شک اگر دولت های قبل نیز همانند دولت یازدهم دغدغه حوزه سلامت را داشتند اکنون دیگر مشکلی در این حوزه نداشتیم. 

قاضی زاده هاشمی در ادامه تصریح کرد: شهید مطهری یکی از متفکران و بزرگان ایران اسلامی بود و حیف که ما ایشان را از دست دادیم و اکنون وی در میان ما نیست اما نمی دانم که اگر مطهری اکنون در میان ما بود آیا مخالفان نیک اندیشی تحمل ایشان را داشتند؟ 

وزیر بهداشت با اشاره به نحوه شهادت شهید مطهری عنوان کرد: مطهری را افرادی از حزب فرقان به شهادت رساندند، رئیس این حزب فردی به ظاهر زاهد بود. وی به بهانه اینکه مطهری طرفدار افراد ثروتمند جامعه و مظهری از اشرافی گری است دستور شهادت ایشان را داد؛ همان ذهنیتی که اکنون میان برخی از علاقه مندان به قدرت وجود دارد. 

وی با اشاره به برخی سخنان در جریان رقابت های انتخاباتی گفت: اکنون شهدا و خانواده های آنها نظاره گر ما هستند و علاوه بر آنها دنیا به ما نگاه می کند، اینگونه ادعای انتظار مهدی موعود را دارید؟ با این بی اخلاقی ها به جای امیدبخشی به مردم، مدام آنها را از مسئولان کشور و اداره امور مایوس می کنید. 

قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: بنده به آینده خوشبین و مطمئن هستم، چرا که می دانم مسیری که در آن قرار گرفته ایم راه رشد و توسعه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار