مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امروز برای تحقق اهدافی که در حوزه سند تحول بنیادین داریم باید در بخش اول سرمایه گذاری در عرصه های مختلف آموزش و پرورش را تقویت کنیم.
کد خبر: ۴۲۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 13 May 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، علیرضا کاظمی در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان که در مشهد برگزار شد اظهاركرد: بزرگترین نعمت و ثروت یک کشور منابع انسانی آن است و هر کشوری که توانسته در این بخش سرمایه گذاری خوبی انجام دهد به رشد مطلوبی رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: کشورهای پیشرفته دنیا با علم‌به اهمیت موضوع منابع انسانی تمرکز خود را در پرورش این حوزه با شرایط مطلوب قرار دادند و امروز شاهد هستیم این کشورها با نگاه مطلوب به جایگاه معلم به عنوان پرورش دهنده اصلی منابع انسانی توانسته اند توسعه یافتگی‌را محقق سازند.

وي نقش معلمان در فرآیند تعلیم و‌ تربیت را بی بدیل دانست و افزود: امروز برای تحقق اهدافی که در حوزه سند تحول بنیادین داریم باید در بخش اول سرمایه گذاری در عرصه های مختلف آموزش و پرورش را تقویت کنیم و بر همین اساس است که مقام معظم رهبری هزینه در آموزش و پرورش را سرمایه‌ گذاری می دانند.

مدیرکل‌ آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ارتقا منزلت و‌معیشت را از خواست های اصلی معلمان و دغدغه ویژه مسئولان دولتی دانست وگفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید با نگاه ویژه به حوزه آموزش و پرورش و دو برابر شدن بودجه این بخش در کنار رشد خدمات معیشتی و منزلتی به این قشر شاهد گام های خوبی بوده ایم که البته هنوز باور ما این است که در این مسیر نیاز به عملکرد بهتری داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار