استرالیا این آمادگی را دارد تا پس از انجام هماهنگی‌های لازم یک بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار کند.
کد خبر: ۴۲۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 14 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،«ایان بیگز»، سفیر استرالیا در ایران در سفر به مشهد در موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی حضور یافت و از ورزشگاه امام رضا(ع) و دیگر مجموعه‌های ورزشی این موسسه بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: این مجموعه ورزشی با بهترین امکانات روز طراحی و ساخته شده است. نمونه این ورزشگاه در شهر کانبرا پایتخت استرالیا وجود دارد. ورزش باستانی یکی از ورزش های پرطرفدار و اصیل  در ایران است. تربیت بدنی آستان قدس رضوی سالنی مجهز با طراحی و معماری زیبا به این ورزش کهن اختصاص داده است که در خور تقدیر و تشکر است.

وی با بیان اینکه شنا در استرالیا طرفداران زیادی دارد ، بیان کرد: خوشحالم این ورزش پرتحرک در این مجوعه ورزشی آستان قدس رضوی نیز مورد توجه قرار گرفته است؛ آستان قدس رضوی مجموعه مذهبی است اما توانسته به خوبی فعالیت‌های ورزشی ارزشمند و قابل قبولی را برای گروه‌های مختلف سنی انجام دهد.

سفیر استرالیا افزود: استرالیا این آمادگی را دارد تا پس از انجام هماهنگی‌های لازم یک بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران در این ورزشگاه برگزار کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار