عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از نهادهای نظارتی تنظیم بازار گفت: افزایش قیمت 15 روز گذشته ارزاق بویژه گوشت و مرغ نشان می دهد نظارت بر تامین مطلوب مایحتاج مردم رها شده و انتظار می رود مردم در ایام ماه مبارک رمضان با فشار مضاعفی مواجه گردند.
کد خبر: ۴۲۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 15 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، «نادر قاضی پور» در گفتگو با جام جم آنلاین تصریح کرد: حال که در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم دولت بیش از گذشته باید به تامین مایحتاج و ارزاق عمومی مردم توجه کند.

وی افزود: نه تنها این مهم تاکنون مورد توجه قرار نگرفته بلکه پیش بینی می شود امسال مردم روزه دار ما با گرانی مضاعفی روبه رو شوند.

نماینده مردم ارومیه در پاسخ به این سئوال که خانه ملت به عنوان بازوی نظارتی قوه مجریه چه تمهیداتی در راستای تقویت وزارت صنعت ومعدن و اقمار آن برای تسهیل ارزاق عمومی مردم خاصه در ماه مبارک رمضان اندیشیده است، گفت: ما بودجه ای بالغ بر 2 میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی به جهاد کشاورزی با هدف تواندمند سازی دامداران و کشاورزان اختصاص دادیم که متاسفانه آقایان بجای پرداخت این مبلغ به بخش های مذکور، آن را در خرید ساختمان در شهر تهران هزینه کردند.

قاضی پور ادامه داد: مجموع این عوامل و آنچه که از شرایط بازار احساس می شود حکایت از بی تدبیری مسئولین برای کنترل قیمتها و تامین مطلوب ارزاق مردم دارد چرا اگر چنین بود در روزهای منتهی به ماه مبارک رمضان ما نباید شاهد افزایش قیمت در بازار باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا زمزمه ای مبنی بر تخصیص برخی از کالاهای اساسی برای جامعه هدف همچون نیازمندان و قشر متوسط به منظور رنگین تر شدن سفره افطار آنها وجود دارد، عنوان داشت: در سالهای گذشته افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و کارمندان دولت از این امر منتفع می شدند. اما متاسفانه امسال خبری پیرامون این موضوع در دست نیست.

وی افزود : عدم اختصاص سبد حمایتی برای مردم در ایام ماه رمضان ظلمی مضاعف به روزه داران بوده و گمانه زنی می شود، در این روزها بازار متلاطمی را برای تامین کالاهای اساسی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار