معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:حدود سه هزار خانوار از خانوارهای ساکن در منازل استیجاری تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از کمک هزینه اجاره مسکن بهره مند می شوند.
کد خبر: ۴۲۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 20 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از سایت خبری کمیته امداد، کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون حدود ۷۰ هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: طبق آخرین آمار شش هزار و ۲۰۷ خانوار از خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در منازل استیجاری زندگی می کنند.

رحمتی پور با اشاره به اینکه از تعداد خانوارهای مستاجر تحت حمایت این نهاد شش هزار خانوار درمناطق برخوردار و مابقی در مناطق محروم و کم برخوردار استان سکونت دارند، 

افزود: حدود سه هزارخانوار از خانوارهای ساکن در منازل استیجاری تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از کمک هزینه اجاره مسکن بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد: در سال ۹۵ بیش از هشت میلیارد و ۱۸۹ میلیون ریال اعتبار به منظور کمک به تامین هزینه های اجاره منازل به خانوارهای مستاجر تحت حمایت در استان کرمانشاه پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کمک هزینه  اجاره مسکن از محل کمک های مردمی و اعتبارات دولتی تامین می شود، یادآور شد: سقف کمک هزینه اعطایی به هر خانوار مددجو در استان یک میلیون ریال است.

کیومرث رحمتی پور با بیان اینکه خانوارهای مستاجر تحت حمایت این نهاد با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند، خاطر نشان کرد:با کمک خیران مسکن ساز بسیاری از مشکلات این افراد 
حل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار