رئیس پلیس آگاهی سمنان خبر داد
رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری یک برادر و خواهر سارق در گرمسار خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 23 May 2017

به گزارش تابناک سمنانبه نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، محمداسماعیل حداددباغی گفت: در پی شکایت چند شهروند گرمساری مبنی بر سرقت کارت‌های عابر بانک، لوازم قیمتی و ... از داخل آرایشگاه‌های زنانه، مأموران پلیس آگاهی گرمسار با تشکیل یک تیم زبده این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده، مشخص شد در زمان سرقت یک خودروی پراید در مقابل در آرایشگاه منتظر سارق یا سارقان بوده است و این موضوع موجب کشف چند سرنخ از این موضوع شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در نهایت با پیگیری‌های مستمر توانستند یک برادر و خواهر جوان را که اهل و ساکن یکی از استان‌های همجوار بودند، شناسایی و در یک عملیات غافل‌گیرانه آن‌ها را دستگیر کنند.

حداددباغی افزود: در بازجویی از این برادر و خواهر مشخص شد که یکی از آن‌ها (خواهر) برای گرفتن نوبت آرایشگاه برای مراسم عروسی وارد آرایشگاه‌ها می‌شد و در یک فرصت مناسب عابر بانک‌ها، اموال قیمتی و مبالغی که داخل دخل آن‌ها بود، را سرقت می‌کرد و بلافاصله خارج و به‌وسیله برادر خود که بیرون از آرایشگاه منتظر وی بود، از محل متواری می‌شدند.

وی در پایان گفت: این دو نفر به هشت فقره سرقت از پنج آرایشگاه زنانه اعتراف کرده‌اند.

برچسب ها: پلیس آگاهی ، سارق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار