هرگاه حرف و عمل یکی نباشد متضرر می‌شویم لذا هر فردی که مدعی دینداری است باید خروجی تدین وی در عمل و کردارش مشهود باشد تا دیندار واقعی محسوب شود.
کد خبر: ۴۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 03 June 2015

به گزارش تابناک رضوی به نقل از صبح توس حجت‌الاسلام محمدرضا زائری نیا شب گذشته در همایش «انقلاب امام خمینی (ره) و چالش‌های دوران انتظار» که در فرهنگسرای غدیر مشهد برگزار شد؛ اظهار کرد: انقلاب اسلامی در جهان موجب تحول عظیم ایستادگی در مقابل استکبار شد و توانست با برهم زدن معادله‌های استکبار برای نخستین بار میان استکبار جهانی و محرومان جامعه تقابل ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون از درک تحول بزرگ یاد شده توسط انقلاب اسلامی ایران عاجز مانده‌ایم؛ افزود: استفاده گزینشی و شعاری از سخنان و منویات امام راحل و مقام معظم رهبری توسط افراد، ادارات و سازمان‌ها یکی از بزرگترین ظلم‌هایی که نسبت به مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) روا داشته شده و نیز همچنان می‌شود.

زائری نیا تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که تاکنون تفاهمی میان مسئولان و روحانیون در خصوص آن مشاهده نمی‌شود در خصوص حکومت ولی عصر (عج) است در حالی که حکومت جمهوری اسلامی باید با حکومت امام زمان (عج) مرزگذاری شود و اقدامات تمامی دستگاه‌ها در راستای ظهور حضرت مهدی (عج) باشد.

وی با تأکید بر اینکه دغدغه و آمادگی برای ظهور مهدی موعود (عج) باید رسالت تمامی دستگا‌ه‌ها باشد؛ یادآور شد: با شناخت صحیح از امام زمان(عج) انتظار و توقع واقع‌بینانه‌تر می‌شود چرا که دین ملت با محبت و رابطه با اهل بیت (ع) شکل گرفته است.

مدیر مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب در خاتمه به لزوم اخلاص در حرف و عمل اشاره کرد و خاطرنشان نمود: هرگاه حرف و عمل یکی نباشد متضرر می‌شویم لذا هر فردی که مدعی دینداری است باید خروجی تدین وی در عمل و کردارش مشهود باشد تا دیندار واقعی محسوب شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار