صبح امروز شركت هواپيمايي آسمان موفق به دريافت گواهينامه تشكيلات طراحي از سازمان هواپيمايي كشوري شد.
کد خبر: ۴۳۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵ 29 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،رضا جعفرزاده با اعلام اين خبر اظهارداشت: اعطاء اين گواهينامه با حضور علايي مديرعامل آسمان، محمد جواد تقوايي معاون استاندارد پرواز، مدير كل دفتر صلاحيت پرواز سازمان هواپيمايي كشوري و جمعي از معاونين و مديران كل و متخصصين فني و مهندسي آسمان صورت گرفت.

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپيمايي كشوري طي سخناني ضمن تقدير از تلاش هاي متخصصين آسمان در رسيدن به اهداف بلند مدت ترسيم شده از طرف مديريت عالي شركت با نگاه مشتري مداري، ارتقاء ايمني گفت: بي ترديد وجود نيروهاي متعهد و متخصص در آسمان جايگاه اين شركت را در عرصه هوانوردي تضمين كرده است.

وي ادامه داد: دولت در چند ساله گذشته توجه ويژه به حمل ونقل هوايي داشته و اكنون انتظار جامعه معطوف به سمت صنعت و متوليان آن است كه با تلاش بيشتر و طرح هاي نو در چارچوب استانداردهاي جهاني حركت كند.

در پايان نيز علايي مدير عامل آسمان ضمن تقدير از همكاري هاي جدي مسئولان استاندارد پرواز و مديريت ها ي مختلف آن مجموعه و بخصوص صلاحيت پرواز و طراحي ساخت جهت اهتمام به تلاش ها و به رسميت شناختن توان طراحي و عمليات اين شركت و ابراز اميدواري كرد كه به حرمت ماه مبارك رمضان اين همكاري ها وهمدلي ها همواره مستمر و مردم عزيزمان از نتايج آن بهره مند شوند.
منبع: وبسايت هواپيمايى كشورى
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار