قطار تغییرات در شهرداری مشهد هنوز متوقف نشده است!
امروز در برخی شبکه‌های اجتماعی مشهدی‌ها مطلبی منتشر شد با این مطلع که «مغز شهرداری پرید! معاون مالی پرپر شد!» که خبر انتصابات جدید شهرداری مشهد را در مضمونی طنز اشاره کرده بود!
کد خبر: ۴۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 04 June 2015

به گزارش تابناک از خراسان رضوی ، اصل خبر این است : معاون برنامه‌ریزی و توسعه و نیز معاون اداری و مالی شهرداری مشهد منصوب شدند.

طی احکام جداگانه‌ای از سوی شهردار مشهد، موسی شربت‌دار که پیش از این معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آستان قدس رضوی بود، جایگزین محمدمهدی برادران، معاون سابق برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد شد. 

این انتصاب درحالیست که برادران در طول مدت تصدیگری معاونت برنامه ریزی شهرداری مشهد بودجه عملیاتی را محقق نمود و به تعبیری اولین ایده پرداز شهر هوشمند در کشور و مجامع بین المللی محسوب می شد و ارتقای جایگاه کلانشهر مذهبی جهان مشهد در متروپلیس و برخی دیگر از مجامع بین المللی از جمله کارهای ویژه کارنامه وی بود هرچند که عدم بهره گیری از تیمهای کاری همراه با خود مهمترین انتقاد به او عنوان می شود که با حفظ ترکیب نیروهای شهرداری و تقویت آنان در معاونت برنامه ریزی کمترین تغییرات را در کادر اجرایی اش شاهد بودیم.

همچنین محمد آذری نیز که پیش از این مدیر درآمدهای عمومی شهرداری مشهد بود طی حکمی جایگزین ابوالفضل انتظاری شد و سمِت معاون اداری و مالی شهرداری مشهد را برعهده گرفت.

بنابراین گزارش برادران و انتظاری هر دو در مجموعه شهرداری به سلامت شهره بودند و در مقطعی پس از رفتن شهردار سابق هر دو از جمله گزینه های مطرح برای شهردار شدن در مشهدالرضا(ع) که البته برادران اصلی ترین گزینه بومی و واجد بیشترین اقبال در میان اعضای شورای شهر و نخبگان شهری و دانشگاهیان بود که با تغییر شهردار نیز به همکاری و دفاع از مرتضوی به خصوص در هنگامه بودجه ریزی و طرح و تصویب بودجه در شورای شهر مشهد پرداخت.

 جالب اینکه سایت خبر 8 در خبری با عنوان « عزل دو معاون اصواگرای معتدل شهرداری مشهد خبر از غزل خداحافظی خواندن برادران و انتظاری داد » و بدین ترتیب به صورت غیرمستقیم آن را تغییری با گرایش جناحی و سیاسی برشمرد و افزود : قطار تغییرات در شهرداری مشهد هنوز متوقف نشده است!

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار