با پرداخت بدهی 340 میلیون ریالی؛
امام‌جمعه دامغان با اشاره به اینکه طرح نسیم مهر برای حمایت از خانواده‌های زندانی اجرا شده است، گفت: با حمایت خیران پنج زندانی با پرداخت بدهی 340 میلیون ریالی در دامغان آزاد شدند.
کد خبر: ۴۳۲۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 30 May 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از تیتر یک، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدحسینیان امام‌جمعه دامغان در مراسم نسیم مهر با اشاره به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: 5 نفر از زندانیانی که به سبب ارتکاب جرائم غیر عمد در زندان دامغان به سر می‌بردند آزاد شدند.

حسینیان همچنین اظهار کرد: با حمایت خیران پنج زندانی با پرداخت بدهی 340 میلیون ریالی در دامغان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از خانواده‌های زندانی در فقر به سر می‌برند، افزود: کمک به نیازمندان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در ماه مبارک رمضان نزد خداوند پاداش بیشتری دارد.

امام‌جمعه دامغان با تأکید بر اینکه اجرای این مراسم خیر و برکت زیادی را به همراه دارد خاطرنشان کرد: این طرح برای حمایت از خانواده‌های زندانی برگزارشده است و زمینه آزادی افرادی که به دلیل مسائل مالی در زندان هستند فراهم می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان خطاب به خانواده زندانیان گفت:مشکلات شما را درک میکنیم اما نباید درفراز و نشیبها دچار ناامیدی شوید،باتکیه بر تقوای الهی و صبروتلاش از این شرایط عبور کنید.

محمدتقی گلی دادستان شهرستان دامغان نیز در این مراسم اظهار داشت: این مراسم باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به خانواده زندانی‌های نیازمندی که مرتکب جرائم غیر عمد شدند برگزار می‌شود.

وی با تأکید بااینکه کاهش وقوع جرم یکی از رسالت‌های دادگستری است افزود: برگزاری آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده‌های زندانی ازجمله برنامه‌هایی است که همواره به همت اداره دادگستری برگزار می‌شود.

گلی خاطرنشان کرد: حبس زدایی یکی از مهم‌ترین رویکردهای قوه قضاییه است که برای تحقق این امر از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار